הרשים את קומאן: עומר לקאו סיכם רשמית בבית"ר ירושלים

עומר לקאו | מאור אלקסלסי

הקשר בן ה-23, שיצא עם הקבוצה למחנה האימונים ונטל חלק במשחקי ההכנה, יצטרף בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת: "עבדתי קשה כדי להוכיח את עצמי ואני שמח שזה השתלם". משה חוגג הבטיח שיצטרף בלם: "סבלנות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה לאחר שסיימה את מחנה האימונים שלה לעונה ללא שער זכות, בית"ר ירושלים התחזקה היום (שישי) בשחקן נוסף לחלק הקדמי: אחרי תקופה בה נבחן בקבוצה וגם לקח חלק במשחקי ההכנה האחרונים, סיכם רשמית עומר לקאו על חוזה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו ניר קרין.

לקאו אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח לחתום במועדון מפואר כמו בית"ר ירושלים. עבדתי קשה כל הקיץ על מנת להוכיח את עצמי ואני שמח שזה השתלם. "קיבלו אותי עם הרבה חום למועדון, ואני רוצה כבר להתחיל לשחק ולשמוח עם האוהדים. מודה לצוות המקצועי על האמון שקיבלתי".

מיד לאחר ההודעה על לקאו, הבעלים משה חוגג צייץ בניסיון להרגיע את האוהדים שמחכים לרכש משמעותי: "יהיה בלם בבית"ר, סבלנות. בישול איטי הכי טוב. בינתיים ממשיכים להתחזק!".

לקאו בן ה-23 גדל במכבי יבנה ובגיל 13 הצטרף למחלקה הצעירה של מכבי תל אביב, בשורותיה היה אחד השחקנים הבולטים. עם זאת, אחרי ארבע שנים בצהוב-כחול, ב-2015 עבר לעירוני קריית שמונה ובמדיה הוא גם עלה לקבוצה הבוגרת כעבור שנתיים.

בעונת 2017/18 כבש לקאו את שער הבכורה בליגת העל, כשמצא את הרשת במשחק נגד בית"ר ירושלים. בקיץ שעבר הוא הושאל מקריית שמונה להפועל חדרה, אבל התקשה להשתלב וכעבור חצי שנה עבר להפועל כפר סבא. בעקבות ירידת הירוקים מהשרון לליגה הלאומית ועל תקן שחקן חופשי, הגיע לבית"ר ירושלים במטרה להרשים את ארווין קומאן ונראה שהצליח במשימתו, לאור העובדה שהצטרף רשמית.

עומר לקאו | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי