רוסה שוב כבש, אך הפועל ת"א נכנעה 3:1 לארקה גדיניה

פארליי רוסה | דוברות הפועל תל אביב

הרכש מהפועל ב"ש הבקיע משחק שני ברציפות, אולם היתרון של האדומים לא החזיק מעמד והיריבה מליגת המשנה בפולין הפכה. עשרות אוהדים שהגיעו מישראל השליכו אבוקות לכר הדשא וגרמו לעצירת המשחק. דוידה הורחק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים אחרי שערכה את משחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2021/22 במחנה האימונים בפולין, הערב (שישי) הפועל תל אביב פגשה יריבה פולנית נוספת, ארקה גדיניה מליגת המשנה, אבל לא השכילה לרשום ניצחון שני ברציפות ועל אף שעלתה ליתרון במחצית הראשונה, ספגה שלישייה ונכנעה 3:1.

במפגש הראשון שחקניו של ניר קלינגר הכניעו 0:1 את מוטור לובלין מהליגה המקומית השלישית הודות לשער של פארליי רוסה, אבל היום, למרות דחיפה של עשרות אוהדי הקבוצה שעשו את דרכם במיוחד מישראל ואף גרמו לעצירת המשחק לזמן קצר בעקבות מטר של אבוקות שהושלכו לכר הדשא, סדרת טעויות בהגנה הובילה להפסד.

האדומים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-35 משער נוסף של רוסה, שחקן ההתקפה הברזילאי שהגיע מהפועל באר שבע וכבש משחק שני ברציפות לאחר שקיבל כדור נפלא משלומי אזולאי הקשר ומתוך הרחבה בעט כדור חזק ומדויק לרשת, אולם השוויון הגיע כעבור חמש דקות משער של מתאוש זברובסקי. בדקה ה-53 המהפך הושלם לאחר דקות טובות של הפולנים, שבהתקפה מתפרצת מושלמת חגגו את שערם השני במשחק והפעם מרגלי כריסטיאן אלנה. בדקה ה-78 ביצעה הפועל תל אביב טעות קשה ולמעשה היה זה הבלם סיאנדה קולו שבישל למרקוס ויניסיוס את השער השלישי של הפולנים, שקבע 1:3 בסיום. שניות לפני שריקת הסיום, אושר דוידה הורחק בכרטיס אדום בעקבות מהומה שפרצה בין השחקנים.

בסך הכל היה זה משחק ההכנה החמישי של הפועל תל אביב, שבארץ סיימה ב-1:1 נגד הפועל רמת גן, ניצחה 0:2 את סקציה נס ציונה ובתוצאה זהה גברה גם על העולה החדשה לליגת העל, הפועל נוף הגליל. ב-1.8 תערוך הפועל ת"א את משחקה הרשמי הראשון לעונה, כאשר תפגוש את מכבי פתח תקווה בגביע הטוטו.

הרכב הפועל תל אביב נגד ארקה | דוברות הפועל תל אביב
שלומי אזולאי. בישול נהדר לרוסה | דוברות הפועל תל אביב
איינבינדר חוגג עם רוסה. שער שני ברציפות לברזילאי | דוברות הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי