מתמקדת בזרים: מכבי תל אביב ויתרה על צירופו של קניקובסקי

גבי קניקובסקי בחימום
גבי קניקובסקי בחימום | ברני ארדוב

גם הצהובים וגם מכבי נתניה הכחישו מגעים בנוגע לקשר ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא לא יצטרף למחזיקת הגביע, שסימנה כמטרה להחתים קשר התקפי וחלוץ מחו"ל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש חיזוק, כשמטרתה העיקרית היא לצרף שני זרים בעמדות הקשר ההתקפי והחלוץ. בשלב זה ויתרו הצהובים על האפשרות לצרף את גבי קניקובסקי, אשר חתום במכבי נתניה לעונה הקרובה. לאחרונה הכחישו בשני המועדונים התנהלות של מגעים בנוגע לקשר, שמבחינתו מעדיף מעדיף לצאת לאירופה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, קניקובסקי לא יצטרף לצהובים.

הערב (ראשון) תתארח מחזיקת הגביע באצטדיון סמי עופר, לכבוד משחק אלוף האלופים נגד מכבי חיפה (20:30, שידור ישיר בספורט1), שהמנצחת בו תעפיל לחצי גמר גביע הטוטו ושם תפגוש את הפועל באר שבע, שהדיחה את מ.ס אשדוד. מאמן מכבי ת"א פטריק ואן לוון כבר רמז במסיבת העיתונאים כי לצד הרצון לבצע רוטציה במטרה לחלק כוחות לקראת הגומלין נגד סוטייסקה בקונפרנס ליג, במועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק בחיפה, גם בשל זהות היריבה וגם כי מדובר במשחק על תואר.

מי שייעדר אצל הצהובים הוא שרן ייני, שנמצא חיובי לקורונה כזכור, כשגם השוער דניאל טננבאום והקשר אייל גולסה הפצועים ממשיכיםבהליך השיקום ולא יעמדו לרשותו של המאמן.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי