המחליף של ואן לוון: בראגה מונה למנהל המקצועי במחלקת הנוער

קלאודיו בראגה | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הפורטוגלי, שעבד בקבוצות רבות במולדתו ובהולנד, מגיע למכבי תל אביב: "יש לי שאיפות גדולות ומוטיבציה רבה להמשיך את החזון של האקדמיה". הצטרף בהמלצתו של מאמן הקבוצה הבוגרת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

קלאודיו בראגה (46) הפורטוגלי, שעבד בעבר בין היתר באקדמיות של פיינורד ופ.ס.וו ושימש עד לא מזמן כמנהל הטכני של אל וואחדה, מונה למנהל המקצועי של אקדמיית הנוער במכבי תל אביב. "אני שמח להצטרף למועדון הטוב והגדול ביותר בישראל, מועדון עם היסטוריה כה עשירה", אמר. "יש לי שאיפות גדולות ומוטיבציה רבה להמשיך את החזון של האקדמיה – לעזור לטפח ולפתח את הכישרונות הצעירים שלנו כל הדרך אל הקבוצה הבוגרת. אני מצפה להתחיל בתפקידי החדש ומרגיש כבר תחושת גאווה להשתייך למשפחת מכבי".

ברק יצחקי, מנהל מחלקת הכדורגל של מכבי תל הוסיף: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של קלאודיו למכבי כמנהל הספורטיבי של אקדמיית הנוער. קלאודיו היה אחראי על קידום שחקנים במחלקות הנוער הגדולות באירופה בעשור האחרון. מחלקת הנוער של מכבי שואפת להמשיך וליצר את הדור הבא של המועדון והכדורגל הישראלי. אנחנו בטוחים שהניסיון של קלאודיו בניהול אקדמיות ובאימון בהולנד ובפורטוגל יועילו להמשיך בתהליך החשוב של פיתוח וקידום שחקנים וצוותים מקצועיים באקדמיה של מכבי".

החתמתו של בראגה מגיעה כמובן בעקבות מעברו של פטריק ואן לוון לתפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת. ואן לוון יעסוק מעכשיו רק בבוגרים ולא תהיה לו נגיעה בניהול המקצועי של מחלקת הנוער. המאמן היה כמובן בין הממליצים על צירופו של הפורטוגלי אותו הוא מכיר מהולנד.

הבאתו של בראגה, איש מקצוע עם המון שנות ניסיון במועדוני כדורגל באירופה, מעידה פעם נוספת על החשיבות אותה מייחס הבעלים מיטש גולדהאר להצלחת האקדמיה והצמחתם של שחקני בית שיוכלו לעבור בשנים הקרובות אל סגל הקבוצה הבוגרת.

ברק יצחקי ומיץ' גולדהאר | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי