מימר: "המשחקים האחרונים של מכבי ת"א ומכבי חיפה הם לא מדד"

שרון מימר | מאור אלקסלסי

לאחר חזרתה של בני סכנין ממחנה האימונים, שרון מימר התייחס ב-103FM ליכולתן של יריבותיו הראשונות בליגה, הבהיר כי הוא לא חושש מהציפיות וטען: "יש לנו סגל מספיק חזק כדי להתמודד על מקום בפלייאוף העליון"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין היא ללא צל של ספק אחת הקבוצות היותר מסקרנות לקראת עונת 2021/22. שרון מימר ועוזרו החדש דושאן מאטוביץ' הנחיתו לאורך הקיץ חמישה זרים חדשים, צירפו בין השאר את עומרי בן הרוש ואנתוני וארן והצליחו לייצר רמת ציפיות רבה, למרות שאת העונה האחרונה סיימה הקבוצה במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

בשבת סכנין תעלה למשחק ראשון בגביע הטוטו נגד העולה החדשה הפועל נוף הגליל (החל מ-19:35 בספורט2) הערב (שלישי) התראיין מימר בתכנית הספורט ב-103FM וממש לא נרתע מהציפיות הגבוהות: "אני חושב שאם נצליח לצרף עוד שחקן או שניים, אז יש לנו סגל מספיק חזק כדי להתמודד על מקום בפלייאוף העליון וזו המטרה של הקבוצה".

על מכירתו של אוסאמה חלאילה למכבי ת"א: "כיף לראות שחקנים מתקדמים והולכים לקבוצות יותר גדולות, זה חשוב למועדון. כיף לי לראות את זה. הוא שחקן טוב ואנחנו באמת שמחים שהוא התקדם, אני אומר את זה בלב שלם, כי בכל זאת אנחנו לא מועדון במעמד של מכבי ת"א או מכבי חיפה ואם אנחנו יכולים לפרגן לשחקנים, אז בכיף".

חלאילה. יפגוש את סכנין כבר במחזור פתיחת העונה | מאור אלקסלסי

פתיחת העונה שזימנה לסכנין מפגש מול שלוש הגדולות – מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל ב"ש בשלושת מחזורי הפתיחה: "הבאנו 12-13 שחקנים חדשים ואנחנו רק מתחילים לחבר אותם. רק היום חזרנו ממחנה אימונים מצוין, השחקנים למדו, התאמנו ועבדו קשה ואני מאמין שהכיוון חיובי. אני לא חושב שאפשר לזלזל במכבי ת"א, במכבי חיפה או בהפועל ב"ש, עדיין יש שם שחקנים ברמה הכי גבוהה והמשחקים האחרונים הם לא מדד. בליגה זה עולם אחר ואני בטוח שיהיה אתגר גדול".

צירופו של הקשר הברזילאי ארי מורה: "החלפנו השנה חמישה זרים לצערי, כי אני לא אוהב לשנות כל כך הרבה. הבאתי ארבעה זרים מוכחים שעברו הרבה בכדורגל וזה שחקן שיכול להראות דברים בישראל. הוא שחקן צעיר שהגיע מליגה ברמה מאוד גבוהה וכמו כל השחקנים שצירפנו, גם הוא הגיע בחינם. כל השחקנים שהגיעו נבחרו על ידי ועברו אישור שלי. בשנה שעברה היו את אותם סימני שאלה סביב גוסטבו מרמינטיני שהגיע מארמניה ועובדה שקבוצות אחרות רצו לרכוש אותו מחדרה. לא כל הנוצץ זהב, לפעמים צריך לחפור".

ארי מורה. רכש מסקרן של מימר | בני סכנין

הצלחתו עם השחקנים הזרים בחדרה בעונה שעברה: "אני מזכיר לכם שאנחנו במדינת ישראל הקטנה ושחקנים מאיטליה או ספרד לא רצים לפה. אנחנו צריכים לדעת לאתר מציאות ואם עובדים קשה, אז גם מצליחים. תקחו את חדרה לדוגמה, נשארו ארבעה זרים ששלושה מתוכם אני הבאתי – וזה מעיד על הצלחה גדולה אם הם נשארו. אני מקווה שגם בסכנין הזרים יצליחו, אני מאוד מאמין בהם".

האזינו לראיון עם שרון מימר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי