אחרי עוד תקרית: ירדן שועה הושעה מאימוני בית"ר ירושלים

ירדן שועה | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

החלוץ לא נשאר עם השחקנים לארוחת צהריים אחרי האימון ביום שני, במועדון כעסו ועדיין לא ברור האם יתלבש לדרבי בגביע הטוטו (שבת, החל מ-20:25 בספורט4). אושר תקציב הקבוצה בבקרה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ירדן שועה הושעה מאימוני בית"ר ירושלים בימים האחרונים, לאחר שלא נשאר עם השחקנים לארוחת צהריים אחרי האימון ביום שני האחרון. במועדון כעסו על החלוץ, וגם המאמן החדש ארווין קומאן מאוכזב משועה ומהגישה שלו מתחילת האימונים, וממתין להגעת ריצ'מונד בואצ'י לישראל.

בבית"ר מעוניינים למכור את שועה במהלך הקיץ, אך עד עתה לא הגיעה עבורו הצעה ראויה ולכן בשלב זה הוא ממשיך בסגל. עדיין לא ברור האם יתלבש לדרבי הירושלמי ביום שבת (20:30, ספורט4) בגביע הטוטו.

שועה, 22, עבר מספר מחלקות נוער לפני שנחת בסופו של דבר בבני יהודה, ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2016. לאט לאט החל לבסס את עצמו כאחד הכשרונות הגדולים בליגת העל, ובינואר 2019 נמכר למכבי חיפה תמורת 1.3 מיליון יורו. אלא שלצד הכישרון הגדול היה מעורב החלוץ במספר תקריות על כר הדשא ומחוצה לו, והתקשה להשתלב אצל הירוקים. באוקטובר שעבר נמכר לבית"ר ירושלים תמורת 1.4 מיליון יורו, וגם שם לא ממש עמד בציפיות. ב-31 משחקי ליגה כבש שבעה שערים.

בתוך כך, היום הבקרה התקציבית אישרה את תקציב ביתר ירושלים לעונת 2021/2022. המשמעות היא שכל שחקני הסגל יעמדו לרשותו של הצוות המקצועי החל מהמשחק הקרוב נגד הפועל ירושלים.

ירדן שועה | דני מרון

בית"ר הודיעה על החתמתו של רועי פדידה לשלוש שנים. שחקן הכנף בן ה-21, שחזר למועדון בעונה הקודמת אחרי השאלה בהפועל ירושלים, הרשים את הצוות המקצועי ולאחר החתימה אמר: "אין שמח ממני להמשיך בבית שנקרא בית"ר ירושלים. לכל אורך הדרך היה לי חשוב להיות חלק מהסגל, ואני שמח לקראת ההתחלה החדשה של עונת 2021/2022. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי, ורוצה גם להודות למשפחה שלי, שמלווה אותי לכל אורך הדרך. עכשיו הזמן שלי לזרוח על המגרש ולשמח את הקהל. יאללה בית"ר".

גם דוד חוג'ה חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הבלם בן ה-20, שגדל במועדון מגיל 6 ועלה העונה באופן רשמי לקבוצה הבוגרת, יהיה חלק ממצבת הבלמים של ארווין קומאן. לאחר החתימה אמר: "אני מתחיל להגשים היום חלום שלא רבים זוכים להגשים, וזה לשחק במועדון בו גדלתי. אני רוצה להודות לכל המאמנים שלי לאורך השנים, למשפחה שלי ולצוות המקצועי. צפויה לי עבודה קשה, ואני מחכה לקראתה, ובעיקר מחכה לפתוח כבר את העונה מול הקהל שלנו. כאחד שגדל כאן והעריץ את השחקנים במועדון, אני יודע כמה חובת ההוכחה יושבת עליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי