ההצעה תשופר? חודשו המגעים בין פיזה למכבי ת"א בנוגע ליונתן כהן

יונתן כהן | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי 10 ימים של קיפאון, הצדדים חזרו לדבר וההערכה היא שהשחקן ישוחרר אם האיטלקים יסכימו לשלם כ-2 מיליון יורו. בינתיים, הקיצוני התבשר כי הוא שלילי לקורונה וצפוי לחזור לאימונים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יונתן כהן, שנעדר מאימון מכבי תל אביב אתמול (שישי) כיוון שלא חש בטוב לאחר המשחק נגד סוטייסקה, קיבל הבוקר את תוצאות בדיקת הקורונה שערך והתבשר כי הוא שלילי לנגיף. שחקן ההתקפה צפוי לשוב לאימונים כבר מחר.

בתוך כך, ביומיים האחרונים חודשו המגעים בין מחזיקת גביע המדינה לפיזה האיטלקית, שעדיין מעוניינת לצרף את כהן. לאחר כמעט 10 ימים של קיפאון במשא ומתן ודחייה של הצעה בגובה 1.5 מיליון יורו על ידי הצהובים, הצדדים חזרו לקיים שיחות והצעתה האחרונה של קבוצת הסרייה B מורכבת מדמי העברה שיועברו מיידית ותוספת של מענק כספי במקרה של עלייה לליגה הבכירה באיטליה.

כפי שכבר נכתב, במכבי תל אביב טוענים כי לא יעמדו בדרכו של יונתן כהן אם תתקבל הצעה ראויה, שבסופו של דבר הבעלים מיץ' גולדהאר יקבל את ההחלטה לגביה. על פי ההערכות, אם ראשי פיזה יסכימו להעלות את הצעתם לאזור ה-2 מיליון יורו תמורת שחקן הצהובים, שאותו הם מאוד רוצים לצרף, העסקה ככל הנראה תצא לפועל.

יונתן כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי