ראובן עובד ינחה תכנית על הפועל ת"א? ערוץ TVGRAM ייתן חסות לקבוצה

שי שצברג, אמור היה להיות הבעלים החדש של הפועל ת"א | ארקדי ליטבין , אריאל שלום

שי שצברג כבר לא צפוי לשמש כבעלי המועדון, אולם הערוץ שבבעלותו יתמוך משמעותית במועדון בעונה הקרובה: "אתרום את חלקי במטרה להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שי שצברג כבר לא יהיה בעלי הפועל תל אביב כפי שלפני מספר חודשים עוד היה נראה, אבל על שיתוף פעולה בינו לבין הפועל תל אביב בכל זאת הוכרז הבוקר (ראשון). בהודעה רשמית שהוציאה הפועל ת"א, נמסר כי ערוץ TVGRAM בבעלותו של שצברג יהיה אחד מנתוני החסות.

ערוץ TVGRAM הפך לסיפור הצלחה מסחרר בפרק זמן קצר, וזוכה למיליוני צפיות בכל חודש. מדובר בערוץ המשדר בכל רשתות הניו-מדיה: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק-טוק, טוויטר ודרך אתר חדשני שיאגד את כל השידורים מהערוץ ממש כמו נטפליקס. לוח השידורים של ערוץ TVgram מגוון ומשדרים בו טאלנטים רבים כגון ג'ובאני ומאיה רוסו, איציק זוהר, שי גולדן, בוקי נאה, שי מלול, אלון מזרחי, ראובן עובד, דורון מירן, שי חי, דודו כהן מעפולה, תום חיימוב, לינור סביניק, גילי כהן, יריב אפרת ועוד.

שי שצברג, הבעלים של ערוץ tvgram, אוהד הפועל תל אביב כאמור, מסר: "הפועל זה הלב שלי, כל מי שמכיר אותי מקרוב יודע עד כמה. אני קרוב למועדון, אוהב את המועדון והשנה אזכה להיות גם ספונסר של הקבוצה. לראות עסק שלי על החולצה של הפועל, להיות חלק מהקבוצה הזאת שבלב שלי עמוק – זה מרגש. הכי מרגש! אתרום את חלקי במטרה להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי, המקום הראוי לה ולקהל הטוב במדינה. כי רק הפועל זה מרגש".

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן: "אנו מברכים מאוד על הצטרפותו של שי ו-tvgram כנותן חסות משמעותי לעונה הקרובה. שי נכנס לרשימה ארוכה ומכובדת של נותני חסות שכבר הפכו לחלק מהמשפחה האדומה. אני מאמינה שביחד נצליח לעמוד במטרות שהצבנו העונה. ברוך הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי