מכה למכבי חיפה: דוניו צפוי להחמיץ את המשחק מול טורשהאבן

גודסוויי דוניו | מאור אלקסלסי

החלוץ נטש את האימון לאחר שחש בכאבים בשריר הירך האחורי, במועדון מקווים שמדובר רק במתיחה ולא בקרע שיוביל להיעדרות ממושכת. לביא וארד לא ישובו למשחק הקרוב. סטריין, אבו פאני ומוחמד יפתחו?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חלוצה של מכבי חיפה, גודסוויי דוניו צפוי להיעדר מהמשחק ביום חמישי נגד טורשאבן במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, החל מ-19:45, ישיר ספורט4). דוניו ירד במהלך האימון הערב לחדרי ההלבשה לאחר שחש כאבים בשריר הירך האחורי. החלוץ יעבור סדרת בדיקות ואז יתברר אם מדובר בקרע בשריר שיגרום לו להיעדר תקופה משמעותית, או שמא בפציעה קלה יותר כשבכל מקרה הסיכויים שישחק בחמישי קלושים מאוד.

כידוע, גם נטע לביא ועופרי ארד לא יהיו כשירים למשחק מול היריבה מאיי פארו. לביא מתחיל לחוש טוב יותר, אך ההערכה היא שלא יוכל לחזור בשבועיים הקרובים, כשגם ארד צפוי להחמיץ את המשחקים בחמישי ואת הגומלין בחמישי הבא לכל הפחות.

בהיעדרו של דוניו, דין דוד או בן שהר יקבלו את המקום בהרכב. גם עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני צפויים לחזור להרכב, אך המאמן ברק בכר יקבל החלטות במשך היומיים הקרובים, כאשר ישנה התלבטות אם לאפשר לראיין סטריין לפתוח או להמשיך לתת לו לחזור לעניינים בהדרגה ולפתוח עם האוסטרלי על הספסל.

ראיין סטריין. יפתח בהרכב? | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: גודסוויי דוניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי