הפועל חיפה בוחנת אפשרות לצרף את הקשר הקמרוני בקארי נימגה

בקארי נימגה | Michael Molzar/SEPA.Media /Getty Images

הקשר הוצע לראשי המועדון ובניגוד לאופציות אחרות בחיפה לא שללו ובוחנים ברצינות אפשרות לצרף את השחקן ששיחק בעונה שעברה באוסטריה. סמדיה עדיין לא חתם בשל בעיות בירוקרטיות. גם ממן עדיין לא סיכם על הארכת החו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה לחפש קשר אחורי לקבוצה ולספורט1 נודע שבימים האחרונים בוחנים בקבוצה את האופציה של הקשר הקמרוני בקארי נימגה. הקשר הוצע למועדון לפני כשבוע ובחיפה, בניגוד לשמות אחרים, לא שללו אחרי בדיקות ראשוניות וכעת בודקים ברצינות את האפשרות לצרף את הקשר.

נימגה בן ה-26 שיחק בשתי העונות האחרונות בהארטברג מהליגה הראשונה באוסטריה במדיה רשם 44 הופעות, שני בישולים ושלושה שערים. עוד לפני ההגעה שלו לאוסטריה עבר נינגה במחלקת הנוער של טוונטה ההולנדית, לאחר מכן שיחק בליגה באלבניה במדי סקנדנברג שם רשם גם תשע הופעות בליגה האירופאית ולאחר מכן אף שיחק בליגה השנייה בטורקיה.

בחיפה רוצים מאוד להתחזק בקשר אחורי כאשר עדיים ישנה אופציה של קשר פורטוגלי וכעת גם אופציית נימגה על השולחן. נימגה אגב אמנם נולד בקמרון אך שיחק בנבחרת הצעירה של מאלי.

בנושא אחר, הקשר חנן ממן עדיין לא חתם על חוזה חדש וניראה שהצדדים עדיין לא מצליחים לגשר על הפער הכספי בנוגע לעונה האחרונה בחוזה. למרות הפערים והסחבת בחיפה מעריכים שהעניין יסתדר וממן יחתום. מי שגם כן עדיין לא חתם הוא עמנואל סמדיה. בחיפה סיכמו מול השחקן את כל הפרטים אך טוענים שנושאים בירוקרטיים מפרידים בינתיים בין הקשר ששיחק עונה שעברה בהפועל אום אל פאחם לבין הצטרפות רשמית לחבורה של אלישע לוי.

עמנואל סמדיה, מאור לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי