עסקת חליחל לאיחוד האמירויות על סף סיכום, שבירו מועמד

עבדאללה חליחל | מאור אלקסלסי

הצפוניים סגרו את מרבית הפרטים בנוגע להעברת החלוץ הצעיר לאל נאסר. לאחר המכירה, במועדון ינסו לקדם את הבאתו של חלוץ הפועל באר שבע. בקבוצה אמרו לקראת פתיחת העונה: "רוצים לשחזר לפחות את העונה הקודמת"

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה סיכמה את מרבית הפרטים בנוגע למכירתו של עבדאללה חליחל לקבוצת אל נאסר מאיחוד האמירויות. כזכור, חליחל מוקש על ידי הקבוצה האמירתית וכעת הצדדים סיכמו על 99 אחוזים מהפרטים כאשר גם השחקן קרוב מאוד לסכם את תנאיו במה שעתידה להיות קבוצתו החדשה.

בקרית שמונה תכננו לתת העונה קרדיט רחב יותר לחליחל אך גורמים המעורים בפרטים סיפרו שמדובר בעסקה רווחית מאוד לקבוצה הצפונית, מה גם שהחלוץ בעצמו מאוד מעוניין להשלים את המהלך. בקבוצה יתחזקו בחלוץ נוסף בשל העזיבה של חליחל כאשר שמו של איתמר שבירו מהפועל באר שבע הוא השם הבולט על הפרק מבחינת הצפוניים ואלו ינסו לקדם את הבאתו מייד לאחר שעסקת חליחל תושלם רשמית.

עוד לפני המכירה הצפויה בקרית שמונה יפתחו הערב (שלישי, 20:20, ישיר בספורט3) את העונה מול הפועל נוף הגליל. בקרית שמונה עשו שינויים רבים העונה גם בצוות המקצועי וגם בסגל השחקנים אך במועדון מקווים מאוד לעונה טובה "המטרה היא לשחזר לכל הפחות את העונה הקודמת", אמר גורם במועדון, "אין ספק שבנינו את הקבוצה כמעט מחדש לגמרי אבל אנחנו מאמינים בסגל שנבנה".

איתמר שבירו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי