ארגון "לה פמיליה" ביטל הגעתו לאימון הפתיחה: "התנהגות בזויה"

בארגון אוהדי בית"ר ירושלים תכננו אירוע המוני בסוף השבוע, אבל הבינו שמשה חוגג מתכוון להעביר את האימון מבית וגן לטדי: "בושה שככה מתנהגת ההנהלה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ארגון "לה פמיליה", שתכנן לערוך ביום שישי חגיגת אימון פתיחה בבית וגן, החליט לבטל את האירוע לאחר שהבין כי בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג מתכוון למנוע זאת.

בהודעה שפרסם הארגון נכתב: "בשעות האחרונות אנחנו מקבלים מידע שהאימון פתיחה של יום שישי יועתק לאצטדיון טדי כאימון סגור, והכל בכדי להמשיך ולנתק את הקהל הנאמן מהקבוצה. אמנם יש אכזבה ענקית מהדרבי ומהאיכות של הקבוצה, אבל כל זה מעולם לא היה פקטור שקבע לנו אם לאהוב את הקבוצה באש ובמים. תמיד אהבנו את הקבוצה ללא קשר לטיב השחקנים או לגובה ההשקעה.

"ולמרות הכל, רצינו לבוא לאימון, לתמוך, לחזק, לחבק, לאהוב, להרים את השחקנים ולהרים את בית וגן כמו שרק אנחנו יודעים. וכן גם למחות. כרגיל, ככל אימון פתיחה, נתקלנו בטירוף של האוהדים והתגייסות ענקית של הקהל מכל הארץ, התארגנות של הסעות, טרמפים, ולקיחת חופשים בשביל להגיע. בנוסף היו אומרים לבוא מאות ילדים שמשוועים לראות את בית"ר מקרוב. להערכתנו ולפי אימוני פתיחה בעבר, היו אמורים להיות אלפים של אוהדים ביום שישי. 

משה חוגג | דני מרון

"אולם, בעקבות ההתנהגות הבזויה של הנהלת הקבוצה שממשיכה לעמול קשה ומשקיעה המון מזמנה כדי להרחיק אוהדים מהקבוצה ולהעביר את האימון לטדי, החלטנו לבטל את אימון הפתיחה ביום שישי הקרוב. כל שחקן, כל אוהד, וכל בר דעת יודע מה המשמעות של אימון פתיחה כזה, חוץ מהנהלת בית"ר. כולם ראו את הכוח שלנו בדרבי ברגע שהודענו שאנחנו מגיעים. אוירה מטורפת ביציעים עם 9,500 אוהדים למשחק חוץ, צבע, דגלים, התרגשות, עידוד 90 דקות, אירופה בטדי גם כשסיימנו רק בפליאוף תחתון, הרי כולם יודעים שהרבה מאוד מהקהל של בית"ר בא בגלל האווירה.

"לא ניתן לאלפי אנשים להגיע סתם למקום ריק, לא נאכזב מאות ילדים ומשפחות. מסתבר שהבעלים ממשיך למנוע מהקהל להתקרב לקבוצה, יהרוס כל שמחה ויחריב כל תמיכה רק בגלל שייתכן והוא לא ירצה לשמוע את הביקורת הלגיטימית שיש עליו. אנחנו אוהדי בית"ר ולא אוהדי חוגג. אנחנו רוצים להגיד תודה לאלפי אוהדים יקרים שתמכו באישור להגיע לאימון. גם את המעט שמחות שיש לנו לוקחים מבית"ר – בושה שככה מתנהגת הנהלה של קבוצה".

אוהדי בית"ר ירושלים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי