רוני לוי: "ורוצאלב יותר מוכנה, נצטרך להיות במיטבנו"

הפועל באר שבע דרוכה לאור המהירות בהתקפה הפולנית, המאמן לשחקנים: "הכי חשוב שנמשיך בגישה של רצינות ונחישות". שכטר ודדיה ייעדרו, יחזקאל ואבו עביד אמורים לפתוח. כוכב הפולנים: "לא אופתע אם תהיה הארכה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תערוך היום (רביעי) את האימון המסכם בפולין, לקראת המשחק נגד שלונסק ורוצלאב מחר בסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג (20:55, שידור ישיר בספורט1). מי שיחסרו למאמן רוני לוי הם איתי שכטר שנתגלה כחיובי לקורונה ואור דדיה הפצוע, כאשר שגיב יחזקאל ואיאד אבו עביד אמורים לתפוס את מקומם בהרכב.

בב"ש לוקחים ברצינות רבה את המשחק ורוני לוי אמר לשחקניו: "מדובר ביריבה קשה יותר מזאת שפגשנו קודם. הדבר הכי חשוב הוא שנמשיך באותה גישה של רצינות ונחישות, הדברים יוכרעו בפרטים הקטנים". בבאר שבע הזהירו מההתקפה המהירה של הפולנים ובעיקר מהתקפות המעבר.

רוני לוי ניתח את היריבה ואמר במסע"ת לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה יותר טובה, יותר איכותית ואולי גם יותר מוכנה כי היא משחקת בליגה המקומית ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו מכירים את כל השחקנים של שלונסק, הם כקבוצה מאוד טובים. אנחנו יודעים על כל שחקן ושחקן ויש להם הרבה שחקנים מאוד איכותיים. רואים שהקבוצה מאוד מאורגנת ומסודרת ויריבה איכותית מאוד".

רוני לוי | לירון מולדובן

"באנו לקראת משחק חשוב ואנחנו נמצאים רק במלון. האצטדיון מרשים מאוד וזה מעיד על הרמה של המקום ושל הקבוצה. לבאר שבע יש מסורת טובה מאוד באירופה בשנים האחרונות. כל מפעל באירופה חשוב מאוד עבורנו ואנחנו מקווים לשמור על המסורת. לוקח קצת זמן לחבר קבוצה חדשה. אנחנו צריכים להתכונן כמה שיותר מהר לאירופה וזה יעזור לנו גם לקראת הליגה. אנחנו נצטרך להיות במיטבנו ורק יחד כקבוצה נצליח לעשות את זה".

הרכב משוער: אריאל הרוש, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, דוד קלטינס, מריאנו בריירו, רמזי ספורי, רועי גורדנה, אלטון אקולטסה, יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל.

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

שלונסק ורוצלאב ציינה את חזרתה לאירופה אחרי שש שנים עם מעבר של שני סיבובי המוקדמות הראשונים בקונפרנס ליג וכעת מקווה לחלוף גם על פני באר שבע. השחקן החם של הקבוצה הפולנית ומי שאמור להוביל אותה הוא רוברט פיך הסלובקי, שכבש שישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, כולל שני צמדים מול אררט ירבאן בסיבוב הקודם.

לקראת המשחק התראיין שחקן הכנף בן ה-32 בארצו ואמר: "קשה לדעת אם אנחנו פייבוריטים. כל סיבוב קשה ומאתגר יותר. אנחנו מארחים את המשחק הראשון וננסה להשיג מקדמה לקראת הגומלין. אני חושב שיהיה מפגש מאוזן ולא אופתע אם בסיומו גם תהיה הארכה".

הסלובקי, שהגיע לישראל עם ז'ילינה לפני תשע שנים כדי לשחק מול עירוני קרית שמונה, הוסיף: "לא יהיה קל כי בין היתר, בגומלין מצפה לנו מסע ארוך ומזג אוויר חם וקשה יותר. הליגה שלנו כבר החלה, יש משחקים כל כמה ימים ואין לנו סגל כל כך רחב, אז גם עם זה נצטרך לדעת להתמודד. אחת המטרות שלנו העונה היא להגיע לשלב הבתים ולהישאר באירופה ככל שאפשר. בשלב הבא נקבל את המנצחת בין ראפיד וינה לאנורתוזיס פמגוסטה, אבל קודם כל אנחנו חייבים לעבור את הסיבוב השלישי. יש עוד דרך ארוכה לפנינו, אבל אנחנו מאמינים שזה אפשרי. יהיה חלום אם נצליח לשחק באירופה עד סוף השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי