בסביבתו של ריי מנאי טוענים: "מכבי תל אביב? יש לו הצעות מליגות בכירות"

ריי מנאי | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

סוכנו של החלוץ התייחס להצהרה של נשיא אקטובה: "מחכים להחלטה של ברצלונה, אם רוצים למכור או להשאיל אותו". מקורב לאלבני: "קשה לראות אותו מגיע לישראל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההצהרה של נשיא אקטובה בנוגע לסיכוייה של מכבי תל אביב להחתים את ריי מנאי מברצלונה, גרמה לתכונה רבה בקרב האוהדים וגם להתעניינות מוגברת מצד התקשורת הקטלאנית בעתידו של השחקן שנמצא בסגל של מועדון הפאר גם למשחק ההכנה הערב (רביעי) מול רד בול זלצבורג.

למרות הדיווחים מקזחסטן, אנדי בארה, סוכנו של מנאי, הבהיר הערב בשיחה עם ספורט1: "כרגע אחנו מחכים להחלטה של ברצלונה, אם רוצים למכור אותו או להשאיל אותו. טוב לו בברצלונה, אבל החיים שלו זה הכדורגל והוא צריך ויכול לשחק ברמות הגבוהות. יש לו הצעות רבות ונראה בימים הקרובים מה יקרה. כרגע אנחנו צריכים לחכות".

בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא מחזיק בהצעות מספרד, אנגליה ואיטליה. "קשה מאוד לראות אותו מגיע למכבי תל אביב, יש לו הצעות מליגות חזקות", הבהיר אחד ממקורביו.

ריי מנאי
ריי מנאי | Quality Sport Images / Contributor

החלוץ הבינלאומי בן ה-24 הגיע לברצלונה בינואר 2020 כשחקן קבוצת המילואים ובעונה הקודמת כבש 14 שערים ב-22 משחקים בברצלונה ב'. כרגע הוא נמצא עם הקבוצה הראשונה בהכנות לעונה ואף הבקיע שלושער מול חימנסטיק ושער לרשת ג'ירונה. חוזהו בברצלונה מסתיים בקיץ 2023.

ב-2015 אינטר רכשה את מנאי מקרמונזה והוא אפילו שיחק 32 דקות בסרייה A במדי הנראזורי, לפני שיצא להשאלות בפסקארה (שני שערים בליגה הבכירה), פיזה (שני שערים בליגת המשנה) וגרנאדה (שער אחד בליגה השנייה בספרד). אלבסטה רכשה אותו ב-2.5 מיליון יורו לפני שנתיים והוא תרם לה שישה שערים, לפני המעבר לברצלונה.

במדי נבחרת אלבניה הוא ערך את הבכורה בגיל 18 וכבש כבר בנגיעה הראשונה שלו, אחרי 12 שניות במשחק ידידות מול קוסובו. בכך הפך למחליף האלבני עם השער המהיר בהיסטוריה ולכובש הכי צעיר בתולדות הנבחרת. סך הכול יש לו שישה שערים ב-26 משחקים בנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי