מכבי חיפה סירבה לשחרר את יובל אשכנזי לבית"ר ירושלים

בבירה פנו לגורמים בשורות האלופה בניסיון לצרף את הקשר, אולם בשלב זה נענו בשלילה. בכרמל הבהירו כי החלטות על שינויים בסגל יתקבלו רק לקראת סגירת חלון ההעברות בחודש הבא

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סירבה לשחרר את יובל אשכנזי לבית"ר ירושלים. היום (חמישי) נודע כי בבירה בדקו אצל גורמים במכבי חיפה אם ניתן יהיה לבצע עסקה שבמסגרתה הקשר יעבור לבירה, אלא שבכרמל הבהירו כי אפשרות כזו לא על הפרק לפחות בשלב זה, בוודאי לאחר שהקשר הבקיע צמד ב-1:5 על דינמו טביליסי בשבוע הבא.

אשכנזי שהתאושש מפציעה ארוכה אמנם איבד ממעמדו ברוטציה בשנה האחרונה, אך בחיפה לא ממהרים לשחרר אף שחקן בשלב זה ורק לקראת סגירת לון ההעברות בעוד כחודש תיעשה חשיבה מחודשת לגבי הסגל. כידוע, מי שלא ימשיכו בקבוצה ובמועדון מנסים להשתחרר מחוזיהם הם טאלב טוואטחה ומוחמד עוואד, אך בשלב זה השניים עדיין לא מצאו קבוצה חדשה ולמרות שהם מתאמנים כרגיל, אינם נמצאים בתכניות של ברק בכר ולא מתלבשים למשחקי הקבוצה.

התלבטות קיימת בנוגע למחמוד ג'אבר, שחקן קבוצת הנוער שבמועדון מעריכים מאוד את יכולתו באימונים בשבועות האחרונים, אלא שהעובדה כי לפניו ברוטציה נמצאים עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס, נטע לביא ומאור לוי, צפויה להוביל לכך שהוא יושאל. בג'אבר מעוניינות העולות החדשות, הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים, וגם עירוני קריית שמונה ניסתה לצרפו, אך בסופו של דבר צירפה את הקשר הרומני אובידיו ביק ונראה כי סללה את דרכו לאחת משתי העולות.

יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי