דיווח באיטליה: יונתן כהן עובר לפיזה, העסקה סוכמה מול מכבי ת"א

על פי העיתונאי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו מרשת "סקיי", העסקה נסגרה והקשר יעבור לקבוצה מליגת המשנה. ספק אם ישחק ביום חמישי נגד ספרטק טרנבה, גם גררו בספק אצל מחזיקת הגביע (החל מ-20:15, ישיר בספורט4)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם יונתן כהן, קשרה של מכבי תל אביב, ערך הערב (ראשון) את האימון האחרון שלו במכבי תל אביב? לפי העיתונאי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו מ"סקיי איטליה", פיזה הגיעה לסיכום מול מכבי תל אביב והכוכב של מחזיקת הגביע יעבור לקבוצה מליגת המשנה, בשורותיה יחתום לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספץ.

כידוע, מאז משחק הגומלין מול סוטייסקה המונטנגרית בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, בו כהן הוחלף במחצית השנייה ועלה ליציע בהפגנתיות בתגובה, נעדר הקשר מאימוני הקבוצה ואף לא טס עם חבריו למשחק החוץ בסלובקיה בחמישי האחרון נגד ספרטק טרנבה. תחילה לא התאמן כהן לאחר שלא חש בטוב ואף נשלח לערוך בדיקת קורונה ואחר כך הוא לא הורשה להתאמן בעקבות הפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו, בו ביקש מהמועדון לשחררו לפיזה האיטלקית. הערב הוא דווקא ערך אימון מלא לראשונה זה 10 ימים, אלא ששעה קלה לאחר מכן דווח באיטליה כי העסקה סוכמה והקשר יעבור לפיזה.

יהיה מעניין לראות אם כהן יעבור עוד לפני המשחק ביום חמישי נגד ספרטק טרנבה. בכל מקרה, מי שכרגע נמצא בספק למשחק הוא החלוץ אדוארדו גררו, שסוחב פציעה ברגלו וערך היום אימון חלקי. גם גררו החמיץ כזכור את הנסיעה לסלובקיה ובצוות הרפואי יעשו מאמץ להכשירו לגומלין, בו מכבי ת"א תצטרך לנצח אחרי 0:0 במשחק הראשון (חמישי, החל מ-20:15, ישיר בספורט4).

יונתן כהן
יונתן כהן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי