תחזיקו חזק: נחשף הרומן של אוהד בוזגלו בהישרדות VIP

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | ניר פקין

למדור נודע לראשונה כי מאמן הכדורגל ומעיין אשכנזי התקרבו מאוד על האי, בזמן שאיתם נמצאת גם גרושתו פאני. בוזגלו בתגובה: "אשאיר לכם לצפות ולראות בעצמכם". אשכנזי הכחישה: "שמועות כמו מים"

(גודל טקסט)

כל כך הרבה סיפורים וספקולציות סביב העונה החדשה של "הישרדות VIP", שעתידה לעלות לאוויר ברשת 13 לאחר החגים. אחרי הזכייה של אסי בוזגלו בתואר "השורד האחרון" והרייטינג המטורף לה זכתה התוכנית, הציפיות מאחיו, אוהד בוזגלו, הן לספק את הסחורה ובענק.

אין לדעת האם האח הבכור למשפחת בוזגלו הוכיח את עצמו כאסטרטג והגיע לגמר, אבל למדור "ברחבה" נודע לראשונה כי בוזגלו – שמככב בתוכנית לצד גרושתו פאני בוזגלו – ניהל רומן סוער על האי עם לא אחרת מאשר מעיין אשכנזי, בוגרת האח הגדול והאקסית של שלומי אזולאי הקשר.

שמו של אוהד נקשר לאחרונה עם אלה אייבינדר ואילו שמה של אשכנזי עם מייקל לואיס, אך המקורות של המדור מתעקשים: החיבור בין בוזגלו לאשכנזי גרם לניצוצות לעוף באוויר בפיליפינים.

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | ניר פקין

בוזגלו מסר למדור: "זה מתבקש שהשם שלי נקשר לשמות שהיו איתי על האי, כבר שמעתי כל שם אפשרי ואני אשאיר לכם לצפות ולראות בעצמכם מה היה בעונה". גם אשכנזי הגיבה: "לא היה לי שום דבר עם אוהד בוזגלו. שמועות כמו מים".

אם ילדיו של אוהד, פאני, משתתפת כאמור בעונה החדשה ולאחרונה נראה שהיא בקשר מצוין עם אשכנזי, כך שאפשר לומר שהיא ממש מפרגנת לבעלה לשעבר. "כשיש חברות אמיתית וכבוד אמיתי, אין סיבה לכעוס. הכל שקוף בינינו, ופאני ואני ביחסים ממש טובים והיא מכירה אותי", הסביר אוהד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי