שחטאר קראגנדי מחכה למכבי ת"א. קנדיל נפצע, כהן עבר בדיקות

יונתן כהן חוגג | ברני ארדוב

החתימה של שחקן הכנף בפיזה תתבצע ברביעי. המגן ספג מכה בברכו ולא יעמוד לרשות ואן לוון בגומלין נגד טרנבה. מאמצים להכשיר את גררו. הקזחים העפילו לפלייאוף הקונפרנס ליג על חשבון קולוס קובאליבקה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנחת בפיזה לפנות בוקר (רביעי), יונתן כהן עבר סדרת בדיקות רפואיות בשעות הצהריים לקראת החתימה הרשמית שתתבצע מחר. נציג מטעם המועדון האיטלקי קיבל את פניהם של כהן וסוכניו עם נחיתתם בשדה התעופה ברומא ומשם הם המשיכו ברכב לפיזה.

שחקן הכנף יעבור בדיקות נוספות גם מחר בבוקר ואז יחתום באופן רשמי על חוזה לארבע העונות הקרובות בקבוצה מהליגה האיטלקית השנייה. כהן צפוי להשתכר כ-550,000 יורו לעונה וזאת בנוסף למענקים שונים שיש בחוזהו, בין השאר על עליית ליגה. כזכור, אמש הגיעו שני המועדונים לסיכום ומכבי תל אביב תכניס בקרוב סכום של 2.1 מיליון יורו לחשבונה, כאשר במקרה של עליית ליגה של פיזה לסרייה A יקבלו הצהובים 300,000 יורו נוספים.

בינתיים, מכבי תל אביב תקיים הערב אימון נוסף כחלק מההכנה למשחק הגומלין נגד ספרטק טרנבה הסלובקית. אם הצהובים יעלו שלב, בפלייאוף תחכה להם שחטאר קראגנדי שהדיחה היום את קולוס קובאליבקה האוקראינית בתום דו קרב פנדלים, אחרי 0:0 בשני המפגשים.

מאור קנדיל | אריאל שלום

המשחק מול טרנבה ייערך בבלומפילד ביום חמישי ונראה שסגל חסר יעמוד לרשותו של המאמן פטריק ואן לוון. המגן מאור קנדיל ספג אמש באימון מכה חזקה בברכו ועל פי ההערכה הראשונית, הוא צפוי להיעדר במשך שבועיים. בצוות הרפואי עושים מאמצים להכשיר את החלוץ אדוארדו גררו, שסובל ממתיחה בשריר ולא המריא עם הקבוצה למשחק הקודם בסלובקיה. גררו כבר ערך אתמול אימון חלקי ובהתאם לקצב החלמתו, יוחלט האם לכלול אותו בסגל בחמישי.

השוער דניאל טננבאום, שאובחן אמש כחיובי לקורונה, נמצא כעת בבידוד וממילא לא אמור היה לעמוד לרשות המאמן בשל הפציעה בגבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי