דיווח: בורסאספור מנסה לצרף את ניקיטה רוקאביצה

ניקיטה רוקאביצה חוגג | מאור אלקסלסי

בכלי התקשורת בבורסה דווח כי המועדון המקומי מנסה לצרף את אקס מכבי חיפה לאחר מכירת הכוכב לפנרבחצ'ה. וגם: המועמדות לתואר שחקן השנה באוסטרליה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יומיים בלבד אחרי שדווח כי ניקיטה רוקאביצה מנהל מו"מ עם גריסונספור, העולה החדשה לליגה הטורקית, היום (רביעי) נכתב כי קבוצה טורקית נוספת נכנסת למאבק על שירותיו של אקס מכבי חיפה.

לפי כלי התקשורת בעיר בורסה, בורסאספור המקומית, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-10 בטורקיה, מעוניינת בחלוץ ומקווה להגיע עמו לסיכום במהרה. אחת הסיבות להתעניינות ברוקאביצה היא בשל מכירתו בשבוע שעבר של כוכב הקבוצה בוראק קפצ'אק, שעבר לפנרבחצ'ה תמורת 1.35 מיליון יורו.

בורסאספור זהו מועדון די צעיר, שנוסד ב-1963, אולם לזכותו אליפות טורקיה ב-2009/10 וכן זכייה בגביע הטורקי ב-1985/86. הקבוצה גם הגיעה לגמר הסופר-קאפ המקומי ב-1986, 2010 ו-2015. בעוד ארבעה ימים תערוך הקבוצה את משחקה הראשון לעונה, נגד אדנאספור במסגרת מחזור הפתיחה בליגה.

רוקאביצה בן ה-34, שנפרד ממכבי חיפה אחרי חמש שנים בשל דרישותיו הכספיות – ביקש שכר המוערך בכ-400 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים – הוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב ולהפועל באר שבע, אולם גם הן, ככל הנראה, נמנעו מלהיכנס למו"מ ישיר בשל העלויות. ידוע כי החלוץ האוקראיני-אוסטרלי קיווה לעבור למזרח הרחוק, אולם נראה כי כעת הוא מתקרב דווקא למעבר לטורקיה.

ובנושא אחר הנוגע לחלוץ, היום פרסם ארגון השחקנים האוסטרלי את ששת המועמדים לתואר כדורגלן השנה ב-2021 ורוקאביצה נכלל ברשימה בזכות 23 שערי ליגה שכבש ב-35 משחקים והרבה בזכותם מכבי חיפה זכתה באליפות ראשונה זה עשור.

ניקיטה רוקאביצה מועמד לשחקן השנה באוסטרליה | Professional Footballers Australia

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי