רכש למכבי תל אביב: החלוץ סטיפה פריצה יצטרף

סטיפה פריצה | Marc Atkins/Getty Images

הצהובים הגיעו לסיכום עם ווטפורד ויחתימו את הקרואטי בן ה-26 לעונה אחת עם אופציה. השחקן ינחת בישראל בימים הקרובים כדי לחתום רשמית

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חלוץ זר חדש למכבי תל אביב, עם שם שמעלה זכרונות נוסטלגיים: סטיפה פריצה עבר היום (שבת) מווטפורד למחזיקת גביע המדינה ויחתום בשורות הצהובים לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקרואטי בן ה-26 ינחת בישראל בימים הקרובים כדי לחתום על החוזה.

פריצה נחשב לכישרון גדול בצעירותו. הוא נרכש מזאדאר על ידי צ'לסי כשהיה בן 17 תמורת 2.5 מיליון יורו עם חוזה לארבע שנים, ומיד הושאל לנאק ברדה ההולנדית, במדיה כבש 9 שערים ב-35 הופעות לאורך שנתיים. ב-2015/16 הושאל לאודינזה עם אופציית רכישה, שאותה הקבוצה האיטלקית מימשה בסוף העונה. פריצה המשיך לעבור בהשאלות: תחילה לתקופה קצרה בפרוזינונה, אחר כך לקסימפאשה הטורקית (שני שערים ב-12 הופעות) ולאחר מכן למוסקרון הבלגית (7 שערים ב-15 הופעות).

בספטמבר 2020 נרכש על ידי ווטפורד מליגת המשנה באנגליה וחתם לשנתיים, אבל לא השתלב וב-16 הופעות כבש שער אחד בלבד. פריצה עבר גם בנבחרות הצעירות של קרואטיה. בשנת 2013 היה השחקן הצעיר ביותר בסגל של הנבחרת במונדיאל עד גיל 20.

פריצה, שהוא הרכש הזר הראשון של מכבי תל אביב בחלון ההעברות הנוכחי, ייכנס לנעליו של אלכסנדר פשיץ' שעזב בשלהי העונה שעברה בעיצומו של מבצע "שומר החומות".

סטיפה פריצה | ווטפורד, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי