טירוף בבאר שבע לפני אנורתוזיס: "משחק שמזכיר את הימים הגדולים"

איתי שכטר, שחקני הפועל באר שבע חוגגים |

אחרי שהקבוצה קיבלה אישור לחזור לטרנר, כ-8,000 כרטיסים נמכרו ובמועדון משוכנעים שהמשחק בפלייאוף הקונפרנס ליג יהיה סולד אאוט (ה', 20:00, ספורט1). שחקן: "אנחנו בפורמה טובה, יש טירוף גדול בעיר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

התלהבות רבה בבאר שבע לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) מול אנורתוזיס פמאגוסטה בפלייאוף הקונפרנס ליג. ההיתר לקיים את המשחק באיצטדיון טוטו טרנר לצד הרוח החדשה שנושבת בעיר סביב הקבוצה, הובילו לכך שבתוך שעות ספורות אתמול נמכרו כ-8,000 כרטיסים ובמועדון בטוחים כי עוד היום יימכרו כל 10,500 הכרטיסים שהותרו למכירה והמשחק יהיה סולד אאוט.

אוהדי הפועל באר שבע
חוזרים סוף סוף לטרנר. אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

כזכור, לא ניתן לפתוח מחר את היציע המזרחי כך שאי אפשר למכור את כל תכולת האיצטדיון ומשכך מיהרו האוהדים להצטייד אתמול בכרטיס וכך יהיה גם הבוקר. אם יוותרו כרטיסים עד הצהריים, תיפתח המכירה גם למי שאינו מחזיק במנוי לעונה הבאה.

בקבוצה ירצו לסיים מחר עם ניצחון, רצוי בהפרש של יותר משער אחד, כדי לייצר לעצמם מקדמה בטוחה לקראת הגומלין בקפריסין בשבוע הבא. "יש לנו ביטחון ויש הרגשה טובה בקבוצה. הניצחון על ורוצלאב נותן את התחושה שאנחנו בפורמה טובה לקראת אנורתוזיס", אמר אמש שחקן בקבוצה. "המשחק הזה מול אנורתוזיס מזכיר את הימים הגדולים שהיו כאן לא מזמן. זה אולי רק פלייאוף הקונפרנס ליג, אבל יש טירוף בעיר".

אחרי שכמה משחקנים הקבוצה נמצאו חיוביים לקורונה בחודש האחרון, כל הבדיקות הקורונה שנערכו אתמול בבוקר לשחקנים הגיעו עם תוצאה שלילית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי