הבלם הברזילאי גוטי חתם בנוף הגליל ונמצא בבידוד באוסטריה

גוטיירי "גוטי" טומלין | האתר הרשמי של אוסייק

העולה החדשה השלימה את צירופו של גוטיירי טומלין, שסיים את חוזהו באוסייק הקרואטית. גם קיזיטו, אקס הפועל כפר סבא, צפוי להצטרף

(גודל טקסט)

העולה החדשה הפועל נוף הגליל ממשיכה להתחזק, כשהבוקר (חמישי) נודע כי הקבוצה הצליחה לשים את ידה על הבלם הברזילאי גוטיירי "גוטי" טומלין, שחתם רשמית לעונה אחת.

גוטי, בן 30, שיחק בשלוש השנים האחרונות באוסייק הקרואטית, אולם עזב עם תום חוזהו וכעת הוא נמצא באוסטריה לתקופת בידוד של שבועיים, כפי שנקבע בהוראות הכניסה לישראל בתקופת הקורונה. גוטי יחמיץ בוודאות את משחק פתיחת הליגה של נוף הגליל מול הפועל ירושלים ביום שני הבא (30.8) וצפוי להגיע לישראל ב-31 באוגוסט או ב-1 בספטמבר.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף רשמית בימים הקרובים הוא החלוץ האוגנדי לוואגה קיזיטו, שבעונה שעברה שיחק במדי הפועל כפר סבא וירד עמה לליגה הלאומית. קיזיטו כבש בעונה שעברה תשעה שערים במדי הפועל כפר סבא והוא אמור להיות תוספת כוח משמעותית לחלק הקדמי של המאמן ירון הוכנבוים, שממשיך לחפש עוד שחקנים לעיבוי חוליית הקישור.

שם נוסף שהוזכר כמועמד להצטרף הוא קשר מכבי תל אביב בר כהן, שבעונה שעברה שיחק בבית"ר תל אביב בת ים ואת העונה החל במדי הצהובים. בשלב זה הקשר לא שוחרר רשמית ממחזיקת הגביע, אך בנוף הגליל מעריכים שבסופו של דבר ובעיקר לאור העובדה שמכבי צירפה מספר שחקנים חדשים בשבועיים האחרונים, כהן ישוחרר ואפשר יהיה לצרפו.

קיזיטו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי