ג'וש כהן נזקק לתפרים אך נשאר לשחק. בכר: "הם הצליחו להביך אותנו"

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן | אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

שוער הירוקים נתקל בשחקן נפטצ'י באקו ונתפר ארבע פעמים, אך התעקש להמשיך. המאמן לאחר ה-3:3: "עד השוויון שלטנו לחלוטין"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה נשמו לרווחה לאחר שהצליחו לחלץ הערב (חמישי) 3:3 קשה מאוד מול אלופת אזרבייג'אן נפטצ'י באקו. הקבוצה של ברק בכר עלתה ליתרון משער של עומר אצילי בדקה ה-9, אך עלתה רע מאוד למחצית השנייה וראתה את היריבה כובשת שלושה שערים מבית היוצר של יוסוף לוואל, שכבש צמד (50 ו-66) ובישל את השלישי לאמין מחמודוב (72).

למזלם של הירוקים, צ'ארון שרי התעורר בזמן וניצל את העובדה שהמארחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר הכשלה של עיסמאיל זולפוקרלי על בן שהר. שרי כבש שער נפלא בבעיטה חופשית (78) ונגח מקרוב, שש דקות בתוך תוספת הזמן את שער השוויון לאחר עבודת הכנה נהדרת של דולב חזיזה שנכנס כמחליף וסייע לחבריו להעביר את ההכרעה לגומלין שייערך בחיפה שבוע הבא.

שוער הירוקים ג'וש כהן נפגע במהלך המשחק בהיתקלות עם אחד משחקני היריבה, ושכב רבות על כר הדשא וקיבל טיפול. השוער נזקק לארבעה תפרים בראש מהפציעה אך החליט להישאר לשחק, זאת כשהשוער המחליף איתמר ישראלי כבר עלה להתחמם.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "היה משחק קצת משוגע, התחלנו את המשחק טוב ואחרי זה היו לנו דקות פחות טובות שספגנו בקלות. אבל עדיין, לחזור מ-3:1 ל-3:3, גם אם זה מול עשרה שחקנים – זה מצריך הרבה אופי. עכשיו נצטרך את הקהל שלנו שיעזור לנו בשבוע הבא לעלות לשלב הבתים".

על המשחק: "אין ספק שעד שער השוויון שלהם היה המשחק בשליטה מוחלטת שלנו, ואז הגיע שער השוויון, שהוא אחד הגולים הכי יפים שנראה העונה וזה יצר מומנטום לטובתם, והם הצליחו להביך אותנו כמה פעמים. לשמחתי הצלחנו לחזור למשחק ולהעביר את ההכרעה לבית שלנו. זו תוצאה טובה. מקווים לאצטדיון מלא והמטרה כמובן היא לנצח ולעלות לשלב הבתים".