רן בן שמעון נאלץ לעזוב את אימון מ.ס. אשדוד בשל השריפה

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד ביקש מעוזרו משה אוחיון להעביר את האימון בגלל השריפה במתחם הכדורגל בקריות, בו הוא מחזיק באחוזים

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר (שבת, 20:00) את בני סכנין במשחק על המקום השביעי בגביע הטוטו. מבחינת שתי הקבוצות מדובר במשחק חשוב כיוון שהוא מהווה הכנה אחרונה לקראת פתיחת ליגת העל בשבוע הבא. אשדוד תפתח את העונה מול הפועל תל אביב בחוץ ואז תארח את הפועל חיפה, בעוד לבני סכנין מצפה פתיחת עונה קשה במיוחד עם משחק ביתי מול מכבי תל אביב ואז משחק חוץ מול מכבי חיפה ובית נגד הפועל באר שבע.

רן בן שמעון הגיע בבוקר לאימון מ.ס. אשדוד ואז הבין שהוא חייב לנסוע לצפון בשל השריפה במתחם הכדורגל בקריות, בו הוא מחזיק באחוזי בעלות. הוא ביקש מעוזרו משה אוחיון להעביר את האימון המסכם לפני המשחק ועזב את המתחם באשדוד לפני פתיחת האימון כשהשחקנים לא יודעים מה הסיבה שבגינה הוא נאלץ לעזוב.

מ.ס. אשדוד

עוד לפני כן, אמר בן שמעון לקראת המשחק: "זה המשחק הראשון אחרי אירופה וזה שבוע לפני הליגה ולכן זה חשוב מבחינתנו. נגיע הכי מוכנים שאפשר למרות שיש מורכבויות לא פשוטות עם ההכנות למשחק הזה. שבוע לפני הליגה אנחנו רוצים לתת הופעה טובה".

קשר אשדוד נאור סבג: "משחק חשוב מבחינתנו בתור קבוצה כהכנה לעונה שנפתחת בשבוע הבא. נעשה את הכי טוב שלנו כדי לנצח. תמיד לא קל להגיע לקבוצה חדשה, אבל אני חושב שזה עבר בשלום ומבחינתי ההתאקלמות היא כמו שצריך".

הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, מונטארי קמאהני, פיראס אבו עקל, נאור סבג, מרטין ראינוב, מוסא בגאיוקו, נואף בזיע, פאהד באיו.

בני סכנין

בבני סכנין ציפו להיות בחצי גמר גביע הטוטו, אך ישחקו במשחקי הדירוג בלבד מול מ.ס. אשדוד. המאמן שרון מימר מתכוון לעלות עם ההרכב החזק שלו ומחשיב את המשחק כהכנה לפתיחת הליגה והמשחקים הקשים של הקבוצה במחזורים הראשונים. אנתוני וארן, שסובל כזכור מקרע ברצועה הפנימית של הברך, ייעדר ורז שטיין יתופקד כחלוץ השפיץ. בסכנין מגבירים מאמצים למצוא חלוץ נוסף, אך עד אז שטיין ישחק בתפקיד זה.

בירם כיאל | לילך וייס

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, חגי גולדברג, אנטה פוליץ', מארון גנטוס, עבדאללה ג'אבר, בירם כיאל, איהאב גנאים, מרואן קבהא, מוטי ברשצקי, פדיל זבידאת, רז שטיין.