ביוון טוענים: הלדר לופס ינחת בישראל ויחתום בהפועל באר שבע

הלדר לופס שחקן א.א.ק אתונה | GettyImages, Julian Finney

על פי הדיווחים, הפורטוגלי של א.א.ק אתונה צפוי להגיע ארצה ביממה הקרובה כדי להשלים את המעבר ולפתור לרוני לוי את בעיית המגן השמאלי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

האם הפועל באר שבע מצאה סוף כל סוף את המגן השמאלי שרצתה? על פי דיווחים ביוון, הלדר לופס צפוי להגיע ביממה הקרובה כדי להשלים את המעבר שלו מ.א.א.ק אתונה לקבוצה היוונית. על פי אחד הדיווחים מדובר במכירה בסכום סמלי, שכן לשחקן חוזה לעוד עונה אחת בלבד והוא כבר בן 32.

לופס ארגן את כל פרטי הגעתו לישראל, כולל ענייני הקורונה, ושוחח עם בן ארצו מיגל ויטור כדי לקבל רשמים על העיר והסגל. המגן צפוי לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה מבירת הנגב.

לופס שיחק בקבוצות נוער קטנות בפורטוגל לפני שעבר לפארמה בגיל 19. הוא לא הספיק לערוך הופעה בקבוצה האיטלקית וחזר למולדתו בינואר 2009, אחרי פחות מחצי שנה. הוא שיחק במירנדלה, אוליביירה דורו, אספיניו, טונדלה וביירה מאיר, לפני שעשה התקדמות כשנרכש ב-125 אלף יורו על ידי פאסוס דה פריירה ב-2013.

אחרי שלוש שנים בפאסוס, המגן השמאלי עבר ללאס פלמאס שהייתה אז בליגה הראשונה בספרד ורשם 15 הופעות ובישול בלה ליגה, אבל בקיץ שוחרר ומאז הוא משחק בא.א.ק אתונה. במהלך חמש השנים שלו ביוון היה שותף לאליפות ב-2018 וסך הכול רשם 110 הופעות, במהלכן כבש ארבעה שערים ובישל עוד 11.