רועי הרמן חתם בבית"ר ירושלים, דור אלו עשוי להצטרף אליו

רועי הרמן שחקן בית"ר ירושלים | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

המגן הימני של הפועל רעננה, שהגיע בהשאלה לעונה עם אופציה, הפך לחיזוק השביעי של הירושלמים בקיץ הנוכחי. מגן קריית שמונה בעונה שעברה עשוי להגיע גם הוא לאור פציעתו של עמית כהן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני שהיא פותחת את העונה בליגת העל עם משחק ביתי מול הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שלישי) על החתמה נוספת בדמות המגן הימני רועי הרמן. השחקן בן ה-21 חתם לעונה אחת כמושאל, עם אופציה לעונה נוספת.

הרמן גדל בהפועל רעננה ורשם חמש הופעות בשלהי עונת הירידה מליגת העל, כשבעונה הקודמת בלאומית כבש שני שערים ב-24 משחקים. למרות הגעתו, גם דור אלו עוד עשוי להצטרף, וזאת בעקבות פציעתו של עמית כהן, שצריך לעבור ארתרוסקופיה בברך וייעדר לפחות חודש וחצי.

עוזר המאמן גל כהן, שאימן את הרמן בהפועל רעננה: "רועי הוא שחקן צעיר עם פוטנציאל גדול ששיחק בנבחרות הנוער והאולימפית של ישראל. הוא נחשב למגן-כנף עם עוצמות, מהירות וטכניקה גבוהה. מסוג השחקנים שהקהל של בית"ר אוהב לראות. נאחל לו המון בהצלחה".

הרמן הוא המצטרף השביעי לקבוצה בקיץ הזה, אחרי עומר לקאו, עמית כהן, ניב זריהן והזרים ג'וסואה מחיאס, ריצ'מונד בואצ'י ואדווין ג'סי. פרט לכך, מקס גרצ'קין ולירן רוטמן חזרו מהשאלה בהפועל חדרה.