המגעים מול קניקובסקי וצ'יבוטה נמשכים, פריצה וביטון יפתחו מול קרגנדי?

סטיפה פריצה | אתר רשמי, מכבי תל אביב

שני השחקנים החדשים עשויים לעלות ב-11 מול הקזחים (חמישי, 20:30, ספורט1), הניסיונות לצרף את שני השחקנים יואצו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פטריק ואן לוון שוקל לפתוח מחר (חמישי, 20:30, ספורט1) מול שחטיור קרגנדי עם שני השחקנים החדשים של מכבי תל אביב סטיפה פריצה ודן ביטון. המאמן מרוצה מהשילוב של השניים באימונים השבוע ומרגיש שהם הגיעו בכושר טוב והוא שוקל ברצינות להעלות אותם ב-11 כדי להפיח רוח חיים בקבוצה שנראתה כבויה בחלקים גדולים של המשחק לפני שמונה ימים בקזחסטן.

ואן לוון סיפר הערב במסיבת העיתונאים שקיים לקראת המשחק מחר, שהוא רוצה 24 שחקנים טובים בסגל לעונה הבאה, במיוחד אם מכבי תל אביב תעפיל לקונפרנס ליג ושהוא ביקש כל שחקן ישראלי טוב שיש בשוק. ואן לוון התייחס בדבריו ספציפית לגבי קניקובסקי ולמאוויס צ'יבוטה, שנמצאים על הפרק כבר זמן ממושך ושכעת צפויים לעלות לפסים רציניים יותר. בנוסף לכך, מכבי תל אביב עדיין מנהלת מגעים גם עם זר נוסף לעמדת הקיצוני כך שאם לא יסתדר עם צ'יבוטה, אופציית הזר תהיה עוד יותר רלוונטית.

במסיבת העיתונאים הערב התייחס דן גלזר לביקורת שנמתחת נגד הקבוצה על סגנון המשחק שלה ועל האיכות ואמר: "אנחנו הראשונים שרוצים להיראות יותר טוב ואנחנו גם נראים לטעמי יותר טוב ממשחק למשחק. מכבי תל אביב תהיה קבוצה חזקה בעונה הבאה". על השחקנים שעזבו כמו דור פרץ ויונתן כהן, אמר גלזר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב גדול יותר מכל שחקן ויידע להתגבר על כל מי שעזב".

כ-10,000 כרטיסים נמכרו לקראת המשחק מחר וגלזר קרא לאוהדים להישמע להוראות ולעטות מסיכות. "גם אם זה לא נוח לשים מסיכה וביום ראשון ביציע הרגשתי זאת היטב, בטח כשאתם צריכים לעודד, אני מבקש שתישמעו להוראות ולחוקים ותהיו עם מסיכות ביציעים כדי שלא נצטרך לחזור לתקופת החושך כששיחקנו כדורגל בלי אוהדים".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, דן גלזר, שרן ייני, אבי ריקן, אדוארדו גררו, דן ביטון (בן חיים), אוסמה חלאילה (פריצה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי