יחזקאל פצוע ולא יהיה בסגל הפועל ב"ש לאנורתוזיס

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע | דני מרון

כאב ראש לרוני לוי: החלוץ לא הצליח להשלים את האימון בשל פגיעה ברגלו ולא ישחק בקפריסין (חמישי, 20:00 בספורט3). המאמן, שיפגוש את האקסית: "מכיר כאן הכל". דלטיץ' החיובי לקורונה ייעדר אצל המארחת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש מחר (חמישי, 20:00 בספורט3) בחוץ את אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית למשחק על עונה שלמה. אחרי 0:0 באצטדיון טרנר, שתי הקבוצות יאבקו על הכרטיס לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, והקבוצה מבירת הנגב רוצה להעפיל לשלב בתים אירופי בפעם השנייה ברציפות. האדומים קיבלו הערב בשורה לא טובה כשנודע ששגיב יחזקאל לא הצליח להשלים את האימון בגלל הפגיעה ברגלו, פרש במהלכו לקבלת טיפול רפואי ולא יהיה בסגל למשחק.

המאמן רוני לוי, שהדריך בעבר את אנורתוזיס, התייחס למפגש מול האקסית במסיבת העיתונאים: "אני מכיר את המגרש, את הקהל, את הכל כאן מסביב. עברתי כאן תקופה נהדרת. זה משחק בין שתי קבוצות טובות, כמובן שאני מתרכז בקבוצה שלי, נעשה את המקסימום כדי לעשות את הדברים נכון ולנצח".

הקפטן מיגל ויטור אמר לקראת המשחק: "ניסינו לנתח את המשחק הראשון כדי לראות מה עשינו טוב ומה צריך לתקן. מחר נהיה יותר מוכנים מהמשחק הראשון, כי במשחק השני אנחנו מכירים יותר טוב את השחקנים ואת הקבוצה. אנחנו מוכנים למשחק".

הרכב משוער: אריאל הרוש, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, דוד קלטינס, מריאנו באריירו, דוידה פטרוצ'י, רועי גורדנה, דור מיכה, יוג'ין אנסה, איתי שכטר.

טימור קצבאיה מאמן אנורתוזיס פמגוסטה
ינסה להדיח את הפועל באר שבע. קצבאיה | דני מרון

מנגד, הקפריסאים שיצאו מבאר שבע עם תוצאה שהשאירה את הכל פתוח לקראת הגומלין, התבשרו על כך ששחקן הכנף מילוש דלטיץ' לא יעמוד לרשותם, כיוון שהסרבי נמצא חיובי לקורונה.

מאמן אנורתוזיס, טימור קצבאיה, ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "מחכה לנו משחק קשה, אנחנו מחויבים לנצח ונצטרך את עזרת הקהל כדי לעשות את זה. כקבוצה, אם נשחק כמו בסיבוב הקודם, הסיכויים שלנו יהיו גדולים. זה משחק על עונה שלמה. אני לא חושב שיש פייבוריטית, אין ספק שבבית נראינו יותר טוב מאשר בחוץ עד עכשיו, אבל אנחנו מבינים כמה המשחק קשה".

על חסרונו של דלטיץ' הוסיף הגאורגי: "כל שחקן מפתח שנעדר זו אבידה, אבל יש לנו שחקנים טובים ומי שכשיר יעזור. ברור שהיינו שמחים שההכנה תהיה טובה יותר".

הקשר ניקוס קלצאס הוסיף: "יהיה לנו משחק קשה נגד קבוצה מנוסה, ניתן את המקסימום. כולנו מבינים מה יהיה מחר ביציעים, אנחנו רוצים לשמח את האוהדים".

הרכב משוער, אנורתוזיס פמגוסטה: גיורגי לוריה, דימיטריס חריסטופי, הובהאנס המברטסומיאן, ספירוס ריסווניס, פאולוס אראיורי, אנדרסון קורייה, יוסף הושבאוור, דניס פופוביץ', קוסטקיס ארטימטאס, לזארוס כריסטודופולוס, קייל לאפרטי.