"שלא נחזור לתקופת החושך בלי קהל": שעת המבחן של אוהדי הכדורגל

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

משרד הבריאות יבחן בזכוכית מגדלת את המתרחש ביציעים במשחקי מכבי חיפה ומכבי תל אביב בקונפרנס ליג, בתקווה שההנחה לעטות מסיכות תיושם. כלפון וטרופר במסר: "תקפידו, כדי שתוכלו להמשיך להגיע"

(גודל טקסט)

מבחן גדול הערב (חמישי) להמשך הכדורגל עם קהל. התמונות שיגיעו הערב (חמישי) בחיפה ובבלומפילד יקבעו רבות באשר להגבלת האוהדים באיצטדיונים או להמשך הישארות היציעים פתוחים לקהל ללא הגבלה כפי שהדברים הם היום. בחיפה צפויים הערב (20:00, ספורט 2) 18 אלף צופים מול נפטצ'י באקו ובבלומפילד כ-10 אלף צופים מול שחטיור קרגנדי (20:30, ספורט 1). האוהדים שייכנסו הערב בשערי היציעים יידרשו להציג תו ירוק וייאמר להם כי עליהם לעטות לאורך כל המשחק מסיכות. ביום ראשון האחרון בגביע הטוטו באותם איצטדיונים ולמרות ההוראות, מרבית האוהדים היו ללא מסיכות כולל בדבוקות הידועות של האוהדים השרופים מאחורי השערים.

על מנת לסייע ליישום הדרישה למסיכות, יסתובבו הערב לראשונה ביציעים פקחים שיהיו רשאים לתת דו"חות למי שלא יעטה מסיכה. גם מחוץ לאיצטדיונים יהיו שוטרים שיוכלו לחלק דו"חות. שר התרבות והספורט חילי טרופר שנאבק בממשלה כדי שהיציעים יישארו פתוחים לקהל ללא הגבלה, אמר הבוקר: "האחריות על העמידה בכללים היא גם של הממשלה אך גם של האזרחים. זו הבריאות של כולנו. כל מי שרוצה לשמור על חייו וגם על התרבות והספורט מוכרח להיות שותף בהקפדה על ההנחיות כולל עטיית מסיכות".

אוהדי מכבי תל אביב
הפעם תהיה הקפדה? אוהדי מכבי תל אביב | ברני ארדוב

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון התייחס אף הוא לדברים ואמר: "אני פונה אל קהל הצופים. עטיית מסיכות תשמור עליכם ותאפשר לכם להמשיך ולהגיע לאיצטדיונים. אני מודע לחוסר הנוחות אבל מה זה לעומת הבריאות של כולנו והאפשרות לראות את הקבוצות האהובות עליכם. אני מבקש מכם הקפידו על עטיית מסיכות כדי שתוכלו להמשיך להגיע ולעודד את קבוצותיכם".

גם שחקן מכבי תל אביב דן גלזר פנה אתמול במסיבת העיתונאים של הקבוצה וביקש מהאוהדים לעטות מסיכות הערב כדי ש"לא נחזור לתקופת החושך ששיחקנו כדורגל בלי קהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי