משה חוגג לשחקני בית"ר: "אנחנו לא מקבלים פה תבוסתנות"

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג | דני מרון

בעלי הקבוצה הגיע לאימון לפני הפועל באר שבע: "תהיו רעים, תיקחו בכוח. זה מועדון שחייבים לשחק בו חזק"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לזכות בית"ר ירושלים שער אחד בלבד במשחקי גביע הטוטו, בשלב הבתים היא צברה נקודה אחת בלבד וגם במשחק על מקומות 13-14 היא ניצחה את הפועל נוף הגליל רק בתום דו קרב פנדלים. היום (חמישי) שלושה ימים לפני משחק פתיחת העונה בליגה נגד הפועל באר שבע, בסך הכל יממה אחרי פוסט חריף של משה חוגג ובו הוא מאיים בעזיבה אם הקהל לא יצביע ברגליים ויפנה את גבו לארגון לה פמיליה, הבעלים הגיע לאימון בבית וגן ושוחח עם השחקנים.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים
הגיע לאימון לפני מחזור הפתיחה. חוגג | דני מרון

חוגג אמר: "היה לנו חוסר מזל בתחילת העונה. לא שיחקנו עם הרכב וסגל מלא לדעתי אפילו פעם אחת, אבל אני יכול להגיד שאין לי ספק שאלי וארווין עשו פה עבודה טובה. הפצועים יחזרו, אנחנו ניראה הרבה יותר טוב. אל תשכחו שזאת עונה ארוכה.

"אתם יודעים מה זה בית"ר ירושלים, אנחנו לא מקבלים פה הפסד מראש, או תבוסתנות, כמו שקראתי בציטוט באחד מהאתרים. זה מועדון שחייבים לשחק בו חזק. אני והרבה מאוד אוהדים לא מסוגלים כמעט לעבוד יום אחרי הפסד, וזה לא משנה באיזו מסגרת.

"הסמל, השם, לא יתנו לכם כלום על המגרש, רק הריצה שלכם והלחימה. המנטליות תנצח, ואתם צריכים לתת לקהל את המלחמה שהוא מצפה לראות. תהיו רעים, תיקחו בכוח. קחו דוגמה את מרקו (ינקוביץ', א.ס.). הקהל משוגע עליו כי הוא עושה קסמים בהתקפה ונלחם כמו חיה בהגנה. אם תשנאו להפסיד נצליח לעשות עונה טובה.

"אני רואה אתכם, ויש בכם איכות, ואני מאמין בכל ליבי שניתן יהיה לעשות עונה טובה. הכל תלוי בכם. בעבודה שלכם, בזה שתבחרו להיות אנשים רעים ומחויבים. אין לי בעיה אפילו עם קצת אגו, כשאפשר לאזן אותו. מצפה שתגיעו ותתנו הכל מול באר שבע, שמגיעה כבר אחרי מספר משחקים, ואחרי ניצחונות. צריך לזכור שהליגה נפתחת רק עכשיו. מאחל לכם בהצלחה ובאמת ובתמים מאמין בכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי