מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1, ברטקוס מנע מהפך בסיום

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים עם שלו דניאל | אודי ציטיאט

מילושביץ' כבש את השער הראשון של העונה (23) אחרי שליטה מוחלטת של הצפוניים, אבל יחסי הכוחות התהפכו לחלוטין במחצית השנייה. שלו דניאל איזן בפנדל (60), ברטקוס מנע מהפך בדקות הסיום

(גודל טקסט)

השאירו טעם של עוד: מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במחזור הראשון של ליגת העל, במשחק מלא באירועים שהתאפיין בשתי מחציות שונות בתכלית – הראשונה בשליטה של קרית שמונה, השנייה עם דומיננטיות של מכבי פתח תקוה, שלא אגרה 3 נקודות רק בגלל חוסר חדות בשליש האחרון ובגלל התעלות של זיגוס ברטקוס בין הקורות.

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של האורחת, שגם עלתה ליתרון מרגליו של סטפן מילושביץ'. החלוץ המונטנגרי התכבד בשער הראשון של העונה בליגה (23) וקרית שמונה המשיכה לשלוט והייתה יכולה להגדיל את היתרון לפני הירידה להפסקה, אבל לא עשתה זאת ונענשה. גיא לוזון ביצע שני חילופים עם פתיחת המחצית השנייה, שהעירו את המלאבסים והובילו בסופו של דבר לשוויון מפנדל של שלו דניאל בדקה ה-60.

שלו דניאל, מכבי פתח תקוה חוגג
שלו דניאל, מכבי פתח תקוה חוגג | אודי ציטיאט

דניאל המשיך להיות מסוכן, ג'יימס אדניי המשיך לעשות צרות להגנת קרית שמונה עם הזריזות שלו באגף, אבל המחסור של המלאבסים בחלוץ – במיוחד בהתחשב בפציעה של דור ג'אן – היה בעוכריהם ומנע מהם שלוש נקודות. דניאל הצעיר עוד הספיק לסחוט הדיפה גדולה מזיגוס ברטקוס בדקות הסיום, וגם אדניי לא הצליח להכניע את השוער הליטאי בתוספת הזמן. תיקו ליגה ראשון בין הקבוצות מאז פברואר 2016, אחרי 13 מפגשים שהגיעו להכרעה.

משחקי המחזור הראשון:

שבת, 18:45: הפועל חיפה – מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה – עירוני קרית שמונה
שבת, 20:30: הפועל תל אביב – מ.ס. אשדוד (ספורט4)

ראשון, 20:00: בני סכנין – מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה – מכבי חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:45: בית"ר ירושלים – הפועל באר שבע

שני, 20:00: הפועל נוף הגליל- הפועל ירושלים