ברגל ימין: הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב | דני מרון

דורון ליידנר (59) ואופק ביטון (88) כבשו לאדומים, עוז בילו רק צימק עבור האורחת (90). הפועל תל אביב עם ניצחון ראשון במחזור הפתיחה בליגת העל מאז 2014

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון ראשון במחזור הפתיחה בליגת העל מאז שנת 2014. זה הלך קשה ומתוח מאוד עד השניות האחרונות, אבל בסופו של דבר האדומים השיגו 1:2 ביתי מול מ.ס. אשדוד במחזור הראשון של 2021/22. דורון ליידנר עם שער הבכורה שלו בליגת העל ודווקא ברגל ימין סידר לקבוצה של ניר קלינגר המורחק יתרון בדקה ה-59. אופק ביטון המחליף הצליח להכפיל בדקה ה-88 ונראה גם שהוא גומר את המשחק, אבל אז הגיע שער של עוז בילו בדקה ה-90 והפך את המשחק למותח עד סופו. אלא שאשדוד לא הצליחה להשיג את שער השוויון ובסופו של דבר נותרה ללא נקודות מהמשחק המתסכל הזה מבחינתה, במה שהיה ההפסד הראשון של רן בן שמעון כמאמן לניר קלינגר.

שחקני הפועל תל אביב
ניצחון ראשון במחזור הפתיחה של העונה בליגת העל מאז 2014. שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

הפועל תל אביב, שביצעה שינויים רבים בסגל במהלך הקיץ, נראתה לא טוב במחצית הראשונה ואפשרה לאשדוד להגיע למצבים מסוכנים רבים כשרק ארנסטס שטקוס הציל אותה במספר הדיפות יפות. אשדוד נראתה תוססת, נלהבת, הניעה את הכדור טוב והייתה מסוכנת מאוד, אבל גם נאיבית ופראיירית ובסופו של דבר שילמה על זה ביוקר. דורון ליידנר כבש את השער הראשון בקריירה שלו בליגת העל דווקא עם רגל ימין ולאחר מכן גם אופק ביטון הוסיף עוד אחד. עוז בילו הצליח לצמק בדקה ה-90, אבל זה לא הספיק לאשדוד כדי להשיג נקודות.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד
הפסיד לקלינגר כמאמן לראשונה בקריירה. בן שמעון | דני מרון

משחקי המחזור הראשון:

שבת, 18:45: הפועל חיפה – מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה – עירוני קרית שמונה
שבת, 20:30: הפועל תל אביב – מ.ס. אשדוד (ספורט4)

ראשון, 20:00: בני סכנין – מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה – מכבי חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:45: בית"ר ירושלים – הפועל באר שבע

שני, 20:00: הפועל נוף הגליל- הפועל ירושלים