יומיים לפני המשחק: שני שחקני נוף הגליל ושחקן הפועל ירושלים עם קורונה

ויקי כחלון שחקן הפועל נוף הגליל | לילך וייס

ויקי כחלון ועודד צוקול נמצאו חיוביים לנגיף ויחסרו למארחת בקרב העולות ביום שני, בעוד אצל היריבה מדובר ברוסלן ברסקי

(גודל טקסט)

אחרי כל האזהרות שהופנו לאוהדים, צרות הקורונה בליגת העל מגיעות דווקא מהקבוצות. וליתר דיוק, מהעולות החדשות. יומיים לפני מפגש העולות באצטדיון גרין, בו הפועל נוף הגליל תארח את הפועל ירושלים, שני שחקנים מהמארחת ועוד אחד מהאורחת נדבקו בקורונה.

בנוף הגליל מדובר במגן ויקי כחלון ובשחקן הכנף עודד צוקול. שניהם נמצאו חיוביים לנגיף ועליהם להיכנס לבידוד, כך שהם כמובן לא יעמדו לרשות המאמן ירון הוכנבוים במשחק ביום שני. מנגד, הפועל ירושלים תצטרך להסתדר ללא רוסלן ברסקי, הקשר שהגיע הקיץ ממכבי תל אביב וגילה כעת כי נדבק בקורונה.

רוסלן ברסקי, שחקן הפועל ירושלים
יחסר להפועל ירושלים. רוסלן ברסקי | ברני ארדוב

לפני כשבועיים פרסמה מנהלת הליגות חידוד נהלים לקבוצות. יו"ר המנהלת ארז כלפון ביקש אז מראשי המועדונים שידברו עם השחקנים והצוותים כדי שישמרו על עצמם ויחמירו עם עצמם גם מחוץ למגרש, גם אם הדבר כולל המנעות בימים אלו מהשתתפות באירועים המוניים וכמובן הקפדה ריחוק חברתי ועטיית מסיכות. "קבוצה שלא תשמור על הכללים עשויה להיפגע מקצועית ולשחק ללא הרכבה החזק ביותר", נכתב אז בהודעת המנהלת.

כזכור, במקרה של הידבקויות בקבוצה/כניסה לבידודים, הקבוצה תשחק ללא השחקנים החולים/מבודדים, כאשר המשחק יתקיים כל עוד לקבוצה יש 13 שחקנים שאינם חולי קורונה ומתוכם שוער אחד, גם אם לא הראשי (אלא אם משרד הבריאות יעצור את פעילות הקבוצה).