מכבי חיפה איבדה נקודות כבר במחזור הפתיחה עם 0:0 מול הפועל חדרה

בן שהר שחקן מכבי חיפה מול ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה | ברני ארדוב

אחרי עונה שלה ללא תיקו מאופס, האלופה פתחה את 2021/22 עם תוצאה מתסכלת במשחק רווי החמצות משני הצדדים. נקודה מחמיאה למארחת

(גודל טקסט)

במשך כל עונת האליפות לא סיימה מכבי חיפה ב-0:0 אפילו פעם אחת. את עונת 2021/22 היא פתחה הערב (ראשון) עם תיקו מאופס כזה מול הפועל חדרה, אחרי החמצות גדולות משני הצדדים והרבה תסכול אצל ברק בכר ושחקניו.

דין דוד שחקן מכבי חיפה מול עומר דנינו שחקן הפועל חדרה
ערב מתסכל מבחינת מכבי חיפה. דין דוד לפני עומר דנינו | ברני ארדוב

מכבי חיפה הגיעה אחרי ההעפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג וללא דולב חזיזה המורחק, אורי דהן החולה ומוחמד אבו פאני בגלל אי ההסכמות בנוגע לחוזהו. עופרי ארד חזר להרכב וגם יובל אשכנזי פתח, אבל הקשר פספס שתי הזדמנויות טובות וגם ריאן סטריין נעצר במשקוף בדקות הלחץ בפתיחה. הקבוצה של מנחם קורצקי השתחררה בהדרגה וידעה להביך את ההגנה של האלופה עם מתפרצות קטלניות, אלא שמנשה זלקה ומוחמד גדיר גרמו לאוהדים לתפוס את הראש עם החמצות גדולות.

שחקני הפועל חדרה מטפלים בחברם איבאילו מרקוב הפצוע
כך נראו רוב הדקות האחרונות במשחק. שחקני הפועל חדרה | ברני ארדוב

לאחר ההפסקה היה זה דין דוד שהתעלה עם החמצה גדולה עוד יותר, ומנגד גדיר פספס עוד הזדמנות טובה לעקוץ. החל מהדקה ה-65, שחקני חדרה רק רצו לשמור על הנקודה והתמקדו בעיקר בהתפתלויות על הדשא ובזבוזי זמן למכביר. זה עבד עד שריקת הסיום והם קטעו רצף של ארבעה הפסדים במפגשים עם מכבי חיפה, כולל אחד בנתניה במחזור הפתיחה של העונה שעברה.

ג'וש כהן, בוגדן פלאניץ', ריאן סטריין שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
באירופה היה קל יותר. ג'וש כהן, בוגדן פלאניץ' וריאן סטריין | ברני ארדוב

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עומר דנינו, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, איבאילו מרקוב, מנשה זלקה, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, גוסטבו מרמנטיני, מוחמד גדיר.

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, ריאן סטריין, בוגדן פלאניץ', עופרי ארד, סאן מנחם, עלי מוחמד, יובל אשכנזי, חוסה רודריגס, עומר אצילי, צ'ארון שרי, דין דוד.