הפועל באר שבע פתחה את העונה עם 0:2 בחוץ על בית"ר ירושלים

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם איתי שכטר | דני מרון

הקבוצה של רוני לוי התאוששה מההדחה באירופה עם ניצחון בטדי במחזור הפתיחה. שכטר (55) וספורי (72, בפנדל) כבשו. דגני הורחק

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר ההדחה הכואבת מאירופה, פתחה הערב (ראשון) הפועל באר שבע את עונת 2021/22 בליגת העל עם ניצחון חוץ נאה, 0:2 על בית"ר ירושלים. שתי הקבוצות הראו קצב טוב בפתיחה במחצית הראשונה, אך שחקניהן לא היו מספיק מרוכזים ליד השערים ולא הצליחו ליצור איומים ממשיים.

במחצית השנייה השתלטה האורחת על המשחק, בעוד הירושלמים נעלמו. בדקה ה-55 מצא רמזי ספורי את איתי שכטר ברחבה, והחלוץ הוותיק דחק מקרוב את הראשון של הדרומיים. בדקה ה-70 אותת ה-VAR לשופט לירן ליאני על עבירה של אוראל דגני ברחבה על איתי שכטר, והשופט הורה על הנקודה הלבנה. ספורי דייק מהנקודה, דגני השתולל וראה כרטיס צהוב שני ואדום – ובית"ר רושמת הפסד מאכזב במחזור הפתיחה.

באר שבע כבר עם 14 משחקי חוץ מול בית"ר ללא הפסד מאז ה-1:0 באפריל 2013. בנוסף, הקבוצה מבירת הנגב בלתי מנוצחת במחזור הראשון מאז עונת 2011/12, אז הפסידה 4:3 בסכנין. בנוסף, רוני לוי, שאימן את בית"ר בשלוש קדנציות שונות, מנצח אותה בחוץ לראשונה מאז ספטמבר 2005 (אז אימן את מכבי חיפה).

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי
באר שבע התאוששה מההדחה באירופה. ספורי חוגג | דני מרון

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, רועי הרמן, דוד חוג'ה, אוראל דגני, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, עומר לקאו, מתאוסיניו, תמיר עדי, אדווין ג'סי, ניב זריהן.

הרכב הפועל באר שבע: אריאל הרוש, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, אביב סולומון, רועי גורדנה, דור מיכה, מריאנו באריירו, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה, איתי שכטר.