משפתי יחתום ביממה הקרובה, נקבע תאריך למשחק נגד פיינורד

שוער מ.ס. אשדוד רועי משפתי | קובי אליהו

מכבי חיפה צפויה להציג את השוער ב-24 השעות הקרובות. איתמר ישראלי רשאי לעזוב, אך ייתכן שיתקשה למצוא קבוצה. משחק הקונפרנס ליג ב-14 בספטמבר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה התבשרה כי משחק הפתיחה שלה בקונפרנס ליג ייערך ב-14 בספטמבר, יום שלישי בעוד כשבועיים בשעה 17:30 באצטדיון בחיפה. מכיוון שמשחקי המחזור הראשון במפעל ייערכו ביום כיפור, ביקשו הקבוצות הישראליות להקדים את משחקיהן וכעת נמצא התאריך לקיום המשחק של האלופה נגד היריבה ההולנדית.

שוער מכבי חיפה איתמר ישראלי
יישאר עד ינואר? איתמר ישראלי | מאור אלקסלסי

בכל הנוגע לחלון ההעברות שמתקרב לסיומו, מכבי חיפה הודיעה לשוער המשנה איתמר ישראלי כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. ישראלי, שהגיע רק בקיץ האחרון, היה מודע לפרסומים בשבועות האחרונים על רצונם של הירוקים להחליפו, אך כעת קיבל את הבשורה באופן רשמי לאחר שראשי המועדון הבהירו לו כי אינו בתכניות המקצועית והוא ישוחרר בהשאלה או בהעברה חופשית ברגע שימצא קבוצה.

כעת, השוער ינסה למצוא קבוצה, אך עצם העובדה שחלון ההעברות מתקרב לסגירה והעמדה בין הקורות מאוישת בכל הקבוצות, עלולה להביא לכך שישראלי יישאר במכבי חיפה עד ינואר לכל הפחות. במקרה כזה, ישראלי כמובן יזכה לכל התנאים וימשיך להתאמן עם הקבוצה, אך לא ייכלל בסגל.

המחליף שלו בסגל של האלופה יהיה רועי משפתי, שצפוי לחתום ב-24 השעות הקרובות ולהיות מוצג כשוער השני של הירוקים. עוד בקיץ היה משפתי המועמד המוביל מבחינתו של ברק בכר, אך המגעים עם מ.ס. אשדוד לא הסתדרו כפי שציפו בכרמל.

במכבי חיפה התאכזבו מיכולתו של ישראלי במחנה האימונים. תחילה הוחלט בכל זאת להשאירו, אחרי פגישת צוות, אולם לפני כשבועיים בקבוצה החליטו לשנות תפיסה ולנסות לצרף את משפתי, מהלך שיושלם ביממה הקרובה אם לא יקרה משהו דרמטי.