אחרי החתימה: תכנית אימונים מיוחדת לרוקאביציה. אקולטסה עזב

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

אם יעבור את הבדיקות, החלוץ יחתום על חוזה בתנאים יותר נמוכים מאלה שהוצעו לו לפני שלושה שבועות ויחזור לפעילות בהדרגה. שחקן הכנף עזב את ישראל וצפוי לחתום בטורקיה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ניקיטה רוקאביצה אמור לערוך הבוקר (רביעי) סדרת בדיקות מקיפה, שבסיומה אם כל התשובות יספקו את הפועל באר שבע, הוא יישב במשרדים לחתום על חוזה לעונה שיתחדש אוטומטית אם הוא יעמוד במכסה של 70 אחוז מהמשחקים. רוקאביצה אמור להרוויח בחוזהו 280,000 יורו. לו היה מקבל את ההצעה הראשונית של הפועל באר שבע לפני שלושה שבועות, החוזה היה לשנתיים ללא התנייה ובשכר קצת יותר גבוה.

בהפועל באר שבע רצו שהוא יסייע להם להעפיל לקונפרנס ליג, וכעת כשהמשימה הזו כבר אינה ברת ביצוע, התנאים בחוזהו שונו במעט. הקבוצה תכין לרוקאביצה תכנית אימונים מיוחדת במקרה שהשחקן יעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום. החלוץ לא עשה הכנה לעונה, התאמן בצורה מאוד חלקית ובמועדון לא יצרפו אותו ישירות לאימונים עם כולם, אלא יכניסו אותו בהדרגה לקצב כדי שלא ייפצע.

על פניו, מי שצריכים להרגיש כעת לא בנוח הם החלוצים איתי שכטר, שמצוי בכושר מצוין, ושגיב יחזקאל. ברור שרוקאביצה לא בא לשבת על הספסל והוא ינגוס בדקות שלהם. גם לזה מתכוונים בהפועל באר שבע למצוא פתרון וההערכה היא שמדי פעם תשחק הקבוצה עם שני חלוצים ותאפשר לשניים מבין שלושת החלוצים לשחק יחד. כמו כן, ליחזקאל יש יכולת לשחק על הקו והוא כבר עשה זאת בעבר ומכאן שגם הוא ייכנס לתחרות על דקות עם שחקני הכנף.

שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר עם מיגל ויטור, דור מיכה
שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר עם מיגל ויטור, דור מיכה | דני מרון

אלטון אקולטסה סיים את דרכו בהפועל באר שבע ועזב את ישראל, והוא צפוי להיות מושאל לקבוצה מטורקיה. שחקן הכנף יצא להתרשמות הדדית בטורקיה, כשככל הנראה מדובר אנטליהספור או בורסאספור. אקולטסה יצא בהסכמת המועדון ואם הכול יסתדר, הטורקים יצרפו אותו בהשאלה או ירכשו אותו.