הפועל באר שבע: ניקיטה רוקאביציה חתם לשנתיים, "לא הכול זה כסף"

שחקן הפועל באר שבע ניקיטה רוקאביציה | אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות, חתם החלוץ האוסטרלי לשתי העונות הקרובות בקבוצה מבירת הנגב וכתב: "לא סיכמתי במכבי חיפה בגלל התזמון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי לא מעט דיווחים ושמועות, החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביציה חתם היום (רביעי) לשנתיים בהפועל באר שבע. החלוץ בן ה-34 סיים את מרבית הבדיקות המקיפות שערך, ולאחר מכן חתם באופן רשמי בקבוצה של רוני לוי. לאחר החתימה אמר השחקן: "אני נרגש לפתוח פרק חדש בחיי ואני מודה לצוות המקצועי ולהנהלת המועדון על האמון בי. המשחקים מול הקהל באצטדיון "טוטו טרנר" תמיד היו לא קלים וכעת אני שמח מאוד שהקהל הנפלא הזה יהיה לצידי. אני אעשה הכול על מנת להחזיר על כר הדשא".

רוקאביציה כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "עונה חדשה, אותן מטרות! הרבה דברים והצעות היו בחודשים האחרונים. אחרי שבדקתי הכול מעבר לים, כל החבילה לא נראתה מתאימה לי ולמשפחה שלי ובסופו של דבר לא הכול זה כסף. לא הגענו להסכם עם מכבי חיפה בגלל התזמון, אבל כולם יודעים כמה היא חשובה לי ויש לה חלק מיוחד בלב שלי לנצח. אני לא צריך לחזור על זה. עכשיו אני אסיר תודה לצוות בבאר שבע שקיבל אותי בזרועות פתוחות והביע אמון בי, אני מאושר ומלא מוטיבציה שאעשה את המיטב העונה כמו שתמיד עשיתי כדי להצליח וכדי שתהיה עונה מיוחדת ומוצלחת".

המעבר התאפשר לאחר שהאוסטרלי הודיע לאנשי המועדון כי החליט להישאר בישראל ולזנוח את החלומות שלו לשחק במדינה אחרת. בהפועל באר שבע כבר סגרו עם רוקאביציה באמצע החודש, אך השחקן בחר לא לקבל בסופו של דבר את ההצעה ולכן חיכו בקבוצה הפעם לכך שהוא יהיה שלם עם רצונו לשחק בישראל.

ניקיטה רוקאביצה שחקן הפועל באר שבע
ניקיטה רוקאביצה שחקן הפועל באר שבע | אתר רשמי, הפועל באר שבע

החוזה עליו חתם רוקאביציה הוא בגובה של 280 אלף יורו נטו כאשר החלוץ אמור לזכות לבונוסים על הישגים. אם ישחק ב-70 אחוז מהמשחקים, חוזהו יחודש לעונה נוספת. הוא יחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה שכולל את איתי שכטר ושגיב יחזקאל ואיתו מקווים בהפועל באר שבע תהיה קבוצה שתתמודד עד הסוף על האליפות.

מאז שעזב את מכבי חיפה רוקאביציה בחן הצעות מהמזרח הרחוק ומהליגה האוסטרלית, כאשר בנוסף הוא גם הוזכר כמועמד למכבי תל אביב. בחמש עונותיו במדי מכבי חיפה הוא כבש 64 שערי ליגה, כולל 22 כיבושים בעונת 2019/20.