חלאופילו פלייטר מועדף על פני ירדן שועה, "לה פמיליה" יגיעו לדרבי

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

דודו דהאן עדיין מנסה למצוא לחלוץ קבוצה בחו"ל, ארווין קומאן גם כך נותן עדיפות לסורינאמי. ביקוש גדול לכרטיסים ליציע המזרחי למשחק נגד הפועל ירושלים

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מקווים שעד סגירת חלון ההעברות בישראל בעוד 13 ימים, הם יצליחו להגיע לסיכום על שחרורם של הזרים סנטיאגו אוקמפוס ומתאוסיניו. בבירה הגישו לאחרונה הצעה לקשר זר וכדי לרשום את הרכש המיועד ואת הבלם הזר ג'וסואה מחיאס שנחת אמש בישראל, עליהם להיפרד מהשניים עד סגירת החלון.

סנטיאגו אוקמפוס שחקן בית"ר ירושלים
סוכניו מאמינים שימצאו לו קבוצה. סנטיאגו אוקמפוס | מאור אלקסלסי

למעשה, גם הדרבי נגד הפועל ירושלים במסגרת המחזור השני בליגת העל ייערך יום לפני סגירת החלון, ביום שני ה-13 בספטמבר, ובקבוצה יצטרכו להיפרד עד אז לפחות מאחד מאוקמפוס ומתאוסיניו כדי לרשום את מחיאס, שנמצא בתכניות של ארווין קומאן למפגש.

באשר לאוקמפוס, סוכניו מאמינים כי יצליחו למצוא קבוצה מדרום אמריקה שתצרפו בהשאלה. אם אוקמפוס אכן יעזוב, קומאן מבקש לצרף במקומו את דור אלו וזאת לאור העובדה שעמית כהן הפצוע ייעדר כחודשיים, משמע שרועי הרמן יהיה המגן הימני היחיד בסגל לולא צירוף מחליף לאוקמפוס.

בנוסף, דודו דהאן בודק אופציות להעביר את ירדן שועה בהשאלה לחו"ל, כאשר גם אופציה בארץ נבדקת. בשלב זה ארווין קומאן מעדיף את חלאופילו פלייטר כחלוץ שני בסגל לצד ריצ'מונד בואצ'י.

ירדן שועה בית"ר ירושלים
נראית כמו משימה בלתי אפשרית. ירדן שועה | דני מרון

בנושא אחר, היום נקבע שבמשחק הדרבי במחזור הבא יישבו אוהדי הקבוצה ביציע המזרחי – בניגוד למשחק גביע הטוטו לפני כחודש בו ישבו ביציע הדרומי. ישנו ביקוש גדול לכרטיסים ליציע וההערכה היא כי כול הכרטיסים ליציע המזרחי יאזלו ולאוהדי בית"ר ירושלים ייפתח יציע נוסף.

לדרבי גם צפויים להגיע חברי ארגון לה פמיליה, שהבהיר: "הדרבי של גביע הטוטו היה רק הפרומו, בדרבי הקרוב נשב ביציע המזרחי, היציע שלנו. כולם להסתער על הכרטיסים, מכינים תצוגה שרק הארגון יודע להכין ובמיוחד לדרבי, כל טדי יהיה שלנו".