Sport1 Banner

המשחק של מכבי תל אביב מול אלשקרט בקונפרנס ליג הוקדם ל-14.9

שחקני מכבי תל אביב חוגגים מול בני סכנין | מאור אלקסלסי

אחרי מאמץ גדול הן מצד גורמים במועדון והן מצד ההתאחדות, סגנית האלופה הצליחה למצוא פתרון לסוגיה והמשחק מול הארמנים שנקבע תחילה ליום הכיפורים הוקדם ביומיים

(גודל טקסט)

זו הייתה אולי הסוגיה המשמעותית הראשונה בה נתקל מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי בתפקידו החדש, ולאחר דרמה לא קטנה נפתרה הבעיה: המשחק של מכבי תל אביב במסגרת הקונפרנס ליג מול אלשקרט הארמנית הוקדם ביומיים, ל-14.9 ב-17:30, ולא ייערך ביום הכיפורים.


שרעבי וגורמים נוספים הבינו מהר את גודל הצרה והפכו כל אבן. כמה פעמים נעשו פניות למשרד החוץ הישראלי ועירבו גם את משרד החוץ הארמני. מנכ"ל ההתאחדות הארמנית התבקש לסייע גם כן כמו גם גורמים יהודים משוויץ המקרובים לאנשים מרכזיים באופ"א.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים מול בני סכנין
נמצא פתרון. שחקני מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

יש לציין ששרעבי עדכן כבר בחודש נובמבר 2020 כי הנציגות הישראליות לא יוכלו לקיים את המחזור הראשון ביום כיפור וכי הדבר אינו מקובל על ההתאחדות ועל הקבוצות.

שרעבי אמר לאחר הסיכום על הקדמת המשחק: "זה היה מורכב ולא פשוט, אבל בסופו של דבר נמצא פתרון מוסכם, כאשר היה ברור כי אף אחד מהמשחקים לא יתקיים בערב כיפור כמובן או בסמוך לסיום הצום. שוחחתי בנושא ממושכות עם מנהל התחרויות באופ"א ג'ורג'יו מרקטי ועם המנכ"ל תיאודור תיאודורידיס, יו"ר ההתאחדות אורן חסון שוחח עם נשיא אופ"א אלכס ספרין ואנחנו בהחלט מודים לאופ"א על ההבנה. היה לי חשוב ביום חמישי בצהריים, טרם משחקי ההכרעה, לעדכן את ראשי שלוש הקבוצות בהתפתחויות, להבהיר שההתאחדות פועלת בנושא כבר זמן רב ולא תוותר, וכמובן לבקש מהן 'להקשות' עלינו ועל אופ"א ככל הניתן ולהעפיל לשלב הבתים.

"אני רוצה לאחל הצלחה למכבי ת"א ומכבי חיפה ולהודות לפעילות משרד החוץ שתרמה לקביעת המועד החדש, למנכ"ל ההתאחדות הארמנית, לקבוצת אלשקרט ולראשי אופ"א שהבינו את קדושת יום כיפור ובמאמצים עילאיים משותפים מצאו את הפתרון הנכון", הוסיף מנכ"ל ההתאחדות.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל