הפועל חיפה: הבלם הניגרי אנתוני איזוצ'וקוו סיכם רשמית

אנתוני איזוצ'ווקו בלם ניגרי הפועל חיפה | אתר רשמי, אתר רשמי ספרטק טרנבה

הקבוצה הגיעה לסיכום עם השחקן שפתח את העונה בספרטק טרנבה הסלובקית, יצטרף בחוזה לעונה עם אופציה לשנה נוספת. יואב כץ מרוצה: "מאמץ מרוכז של כל הצוות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הגיעה לסיכום רשמי עם הבלם הניגרי, אנתוני איזוצ'וקוו בן ה-23, שסיכם את תנאיו בחוזה לעונה עם אופציה באמצעות סוכניו זיו שטרנברג ואריאל בוזורגי.

הניגרי פתח את העונה בספרטק טרנבה הסלובקית, אף הגיע לארץ ושיחק נגד מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג, אלא שבשבוע האחרון התנהל משא ומתן קדחתני לצירפו, כאשר היום (רביעי) סיכמו הצדדים את כל הפרטים והבלם צפוי להצטרף לקבוצה של אלישע לוי לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות.

הבעלים יואב כץ אמר על צירוף שני הזרים השבוע: "לשמחתינו בתום מאמץ מרוכז של כל הצוות אנו מצרפים בימים האחרונים לקבוצה שני שחקנים נוספים משמעותיים בעמדות מפתח. גם קווין וגם אנטוני יוסיפו הרבה איכות ועומק לסגל שלנו".

ההגעה של הבלם מגיעה בשל הפציעה של לואי טהא והרצון להתחזק בבלם מוביל שצפוי לפתוח לצידו של ניסו קפילוטו. כעת, עם ההחתמה הצפויה של הניגרי וההצטרפות של קווין טאפוקו, נראה שבקבוצה סיימו את מסע הרכש והמטרה כעת היא להתחבר כמה שיותר מהר. "יש פה סגל מצויין", אמרו במועדון. "ברגע שנתחבר תהיה פה קבוצה איכותית ומאוד אטרקטיבית".