אצטדיון טרנר ייפתח ללא מגבלת קהל. רוקאביציה עדיין לא מוכן

שחקן הפועל באר שבע ניקיטה רוקאביציה | אתר רשמי, באדיבות הפועל באר שבע

העירייה עמדה בהבטחה, בהפועל באר שבע מצפים ליותר מעשרת אלפים צופים מול חדרה (ראשון, 20:15, ספורט 1): "צריכים לתת הצהרה מתחילת העונה". החלוץ החדש מתאמן חלקית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לראשונה זה תקופה ארוכה, אצטדיון טרנר יהיה פתוח לגמרי לקהל ביום ראשון במשחק של הפועל באר שבע מול הפועל חדרה (20:15, חי בספורט 1). כפי שהובטח על ידי עיריית באר שבע למועדון, משחק הבית הראשון בליגה יוכל לקבל אליו קהל ללא הגבלה ובמועדון מקווים לדחיפה של יותר מעשרת אלפים צופים עם החזרה לליגה מפגרת הנבחרת.

באר שבע ניצחה בטדי את בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה אחרי ההדחה מהקונפרנס ליג, ובמועדון מקווים להמשיך לנצח גם במחזור השני. "הפועל חדרה עשתה הרבה צרות למכבי חיפה במחזור הראשון. זו לא קבוצה קלה", אמר הבוקר אחד משחקני הפועל באר שבע לקראת המשחק ביום ראשון. "אנחנו צריכים לפתוח חזק את העונה ולתת הצהרה שאנחנו בתמונה מההתחלה".

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

היום ישובו להתאמן שחקני הנבחרת שקיבלו אתמול מנוחה אחרי שחזרו ארצה בבוקר בתום טיסה לילית מתישה. שגיב יחזקאל עדיין סובל מכאבים ובספק ליום ראשון. ניקיטה רוקאביציה מתאמן עדיין בצורה חלקית עם הקבוצה לאור העובדה שלא עשה הכנה טובה לעונה וקרוב לוודאי שבקבוצה ימתינו עם שיתופו במשחקים כדי לא לסכן אותו.