אלמוג כהן בפודקאסט: "עבר לי בראש לפרוש בתום העונה, זה התכנון שלי"

אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה | ברני ארדוב

קפטן מכבי נתניה השתתף בפודקאסט "יהלומים באוויר" והפתיע: "אשקר אם אגיד שאני לא חושב על פרישה, צריכים לקרות דברים מאוד מסויימים כדי שאמשיך לשחק"

(גודל טקסט)

קפטן מכבי נתניה, אלמוג כהן השתתף אמש (חמישי) בפודקסט האוהדים "יהלומים באוויר" והעניק ראיון חגיגי לרגל פתיחת העונה. כהן דיבר בין השאר על הכנות הקבוצה לעונה החדשה, על המעבר שלו לעמדת הבלם, על שיתוף הפעולה בינו ובין המאמן ריימונד אטפלד וסיפר חוויות על השנים בהן שיחק בליגה הגרמנית.

אלמוג כהן, שחקן מכבי נתניה
עונה אחרונה בקריירה? אלמוג כהן | ברני ארדוב

במהלך הפודקאסט, התייחס הקפטן הנתנייתי גם לרצונו לעבור לעמדת המנהל המקצועי במועדון ושיתף לגבי התוכנית שלו בסיום עונת המשחקים הקרובה ואמר: "להגיד שאני לא חושב על פרישה? אני אשקר. כדורגל הוא דבר מאוד דינמי, אבל צריכים לקרות כמה דברים מאוד מסויימים, בשביל שאמשיך עוד עונה. לפרוש באמת עובר לי בראש, זה התכנון שלי".

"אני נהנה מהמשחק, כיף לי לשחק, ובסופו של דבר אני איש של מטרות. אם אני ארגיש שאני לא יכול להשיג את המטרות שלי, אני לא אהיה שחקן שימשיך לשחק. אם אני אהיה בריא לכל אורך העונה, ונעבור אותה בהצלחה גדולה, יש מצב שאמשיך לעונה נוספת. אם אני אפצע שוב העונה, אני לא ארצה "לגמור" על הגוף שלי מבחינה פיזית".