הפועל תל אביב ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:2 בחוץ

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

תומר נכנס כמחליף בדקה ה-59 והשיב עם צמד בדקות 63 ו-67 אחרי בישולים נהדרים של רוזה וביטון. האדומים עם 6 נקודות מ-6 אפשריות לראשונה אחרי 9 שנים. פרייר המארח הורחק

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 0:2 על עירוני קרית שמונה בחוץ ולראשונה מאז עונת 2012/13, יש לה שש נקודות משני המשחקים הראשונים. יואב תומר נכנס כמחליף בדקה ה-59 וניצל שני בישולים איכותיים של פארליי רוזה ובן ביטון, כדי לכבוש צמד בזק בדקות 63 ו-67, שהספיק לניצחון. קרית שמונה שנותרה עם נקודה, סיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי שמורגן פרייר הורחק (35).

קרית שמונה הייתה קצת יותר מסוכנת בחצי השעה הראשונה, בעיקר בהתקפות שבהן היה מעורב פרייר האתלטי והפעלתן, שהקשה מאוד על בן ביטון באגף. אלא שאחרי 33 דקות (ועוד שתיים לטובת בדיקה ב-VAR) האנגלי ביצע עבירה גסה על פארליי רוזה וספג כרטיס אדום. העונה רק התחילה, אבל פרייר כבר עם הרחקה שנייה אחרי שספג שני צהובים נגד הפועל חדרה בגביע הטוטו.

ההרחקה שינתה את המשחק לחלוטין. הפועל תל אביב התחילה ליזום, קרית שמונה לא מצאה תשובות וההתקפות של האדומים דרך האגף הימני – שם האנגלי היה חסר כדי לעזור בסגירה – היו קטלניות. שני השערים של תומר הגיעו משם ואחריהם הקבוצה של עמיר נוסבאום התפרקה ואיבדה כיוון. הפועל תל אביב הייתה יכולה לכבוש עוד שער או שניים, אבל הסתפקה ב-0:2. מה זה הסתפקה? חגגה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער
חגיגה אדומה בצפון | מאור אלקסלסי

משחקי המחזור השני:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה – הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי נתניה – הפועל נוף הגליל
שבת, 19:30: מכבי תל אביב – מכבי פתח תקוה (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי חיפה – בני סכנין (ספורט4)

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד – הפועל חיפה
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע – הפועל חדרה (ספורט1)

שני, 20:30: הפועל ירושלים – בית"ר ירושלים