הפועל נוף הגליל הפתיעה עם 1:3 על מכבי נתניה

שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים עם ג'ניה ברקמן, משמאל | ברני ארדוב

העולה החדשה ניצחה לראשונה אי פעם את הצהובים, בזכות שערים של ברקמן (45), נחמני (47) וקיזיטו (89). מזרחי רק צימק בשער יפה (83)

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל פגשה את מכבי נתניה תשע פעמים בעבר, בכל המסגרות, ומעולם לא ניצחה. עד הערב (שבת). דווקא בחוץ, העולה החדשה הפתיעה עם 1:3 על הקבוצה של ריימונד אטפלד, שנותרה עם נקודה בלבד אחרי שני המחזורים הראשונים וצריכה להיות מודאגת מהקלות בה ספגה את השערים.

ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל חוגג שער
השער הראשון של הפועל נוף הגליל בליגת העל אחרי 15 שנה. ג'ניה ברקמן | ברני ארדוב

האורחת הגיעה עם חיסורים בהגנה ואיבדה עוד לפני המשחק גם את הבלם דולב אזולאי שהתעלף ופונה לבית החולים. טימו מוזי ערך בכורה, ירון הוכנבוים ביצע התאמות ובסיומה של מחצית חלשה נוף הגליל קיבלה שער ראשון בליגת העל אחרי 15 שנה. הקפטן ג'ניה ברקמן ניצל מתנה מההגנה בדקה ה-45 והשער הזה העיר את המשחק.

אטפלד הקים מהספסל לאחר ההפסקה את אמיר ברקוביץ' ופארפה גיאגון, אבל שתי דקות בתוך המחצית השנייה היה זה רועי שוקרני ששלח כדור נפלא לסתיו נחמני, והמושאל ממכבי חיפה העלה ל-0:2 עם שער הבכורה שלו בליגת העל. שתי הקבוצות הגיעו למצבים רבים, השוערים הצטיינו והקהל המקומי חשב שאולי יש סיכוי לקאמבק אחרי שער יפהפה של המחליף יניב מזרחי בדקה ה-83, אבל לוואגה קיזיטו חתם בדקה ה-89 ונוף הגליל עם ארבע נקודות מתוך שש.

אביב אברהם, רז שלמה, אלמוג כהן שחקני מכבי נתניה
ערב מאכזב למכבי נתניה. אביב אברהם, רז שלמה ואלמוג כהן | ברני ארדוב

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל: "מגיע כל הכבוד לשחקנים. לא מספיק ששני בלמים זרים חסרו לנו, גם איבדנו את אזולאי ועשינו מיש-מש בהרכב. פדרו זז לשחק כבלם ועשינו את זה כמו שצריך. רצינו להמשיך כמו שהיינו בלאומית, למרות הפערים בין הליגות. האג'נדה שלנו היא לשחק עם שני חלוצים, ללחוץ ואני שמח זה הצליח היום".

ריימונד אטפלד, מאמן מכבי נתניה: "קיבלנו שער מאכזב רגע לפני ההפסקה, זה היה רגע בעייתי. דיברנו על איך נוכל לחזור, אבל תוך דקה ספגנו שער נוסף. היו יותר מדי טעויות לא מחויבות, יותר מדי איבודים, קיבלנו החלטות לא טובות. אני כאן שנה וחצי, מכרנו את מלדה, גורה וקניקובסקי שסיפקו שערים. אני מקווה שנדע להסתדר גם הפעם. אני מבין את האכזבה של האוהדים".

משחקי ראשון ושני

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד – הפועל חיפה
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע – הפועל חדרה (ספורט1)
שני, 20:30: הפועל ירושלים – בית"ר ירושלים