מכבי חיפה ניצחה את בני סכנין 1:2, צמד לעומר אצילי

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער | דני מרון

ניצחון ושערים ראשונים לאלופה בעונת 2021-22. הקשר כבש בפנדל (70) אחרי פארסת VAR וחתם עם בומבה לחיבורים בתוספת הזמן (90+1). שטיין רק איזן זמנית (85) במשחק דרמטי למרגלות הכרמל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 1:2 על בני סכנין במשחק דרמטי ואיכותי במסגרת המחזור השני בליגת העל. עומר אצילי כבש את שני השערים בדקות 70 (פנדל) ו-91 והאלופה כבשה שערי ליגה ראשונים והשיגה ניצחון ראשון. רז שטיין רק איזן זמנית בדקה ה-85, אבל סכנין סיימה את המשחק ללא נקודות.

הירוקים שלטו בכדור והחזיקו בו משריקת הפתיחה ועד השריקה האחרונה, אבל לא היו מספיק חדים במשך דקות ארוכות. החבורה של שרון מימר הצליחה לתסכל את שחקני האלופה ולסכן בעצמם בהתקפות מעבר ולמרות שבמשך 70 דקות לא נכבשו שערים, הרמה הייתה טובה והקצב מהיר.

אחרי 64 דקות, עבדאללה ג'אבר גלש בצורה מיותרת ברחבה ובסיומה של פארסת VAR שבזבזה 6 דקות (ועל זה מגיעה מילה רעה לצוות השיפוט) מכבי חיפה עלתה ל-0:1. ב-25 הדקות הבאות האקשן לא פסק. סכנין השוותה, מכבי חיפה כבשה שער ניצחון, המצבים נמשכו עד שריקת הסיום ולבסוף החגיגה הייתה ירוקה.

המשחק הערב התקיים בצל מות אביו של עופרי ארד, עודד ארד. לפני המשחק נערך טקס לזכרו ובדקה ה-15 (הבלם לובש מספר 15 על הגב) אוהדי מכבי חיפה מחאו כפיים. כשהירוקים עלו ל-0:1, הם רצו לחגוג עם הבלם שישב על הספסל ומעבר לשלוש הנקודות, במכבי חיפה היו הערב גם הרבה מאוד רגשות.

עופרי ארד עם צ'ארון שרי שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה עוטפים את עופרי ארד אחרי השער הראשון | דני מרון

משחקי המחזור השני:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה – הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי נתניה – הפועל נוף הגליל
שבת, 19:30: מכבי תל אביב – מכבי פתח תקוה (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי חיפה – בני סכנין (ספורט4)

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד – הפועל חיפה
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע – הפועל חדרה (ספורט1)
שני, 20:30: הפועל ירושלים – בית"ר ירושלים