הפועל באר שבע הצטרפה למירוץ להחתמת זרגרי

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב | דני מרון

לצד מכבי תל אביב ומכבי חיפה שכבר הביעו התעניינות בקשר המתנדנד של בית"ר ירושלים, גם הקבוצה מבירת הנגב בודקת את עלויותיו. בשלב זה בית"ר הציבה תג מחיר של 1.5 מיליון יורו, אבל הסכום עשוי לרדת בהמשך. דוד קלטינס ישוחרר כדי לפנות תקציב?

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הצטרפה למכבי תל אביב ולמכבי חיפה בהתעניינות בצירופו של אביאל זרגרי. בהפועל באר שבע בודקים את המחיר של הקשר מול נאמן בית"ר ירושלים עו"ד יצחק יונגר. על פי הידוע, יונגר ובית"ר ירושלים מבקשים 1.5 מיליון יורו עבור הקשר הצעיר, ובסכום הזה קרוב לוודאי שבאר שבאר שבע לא תרכוש אותו.

יחד עם זאת מדובר בשלב ראשוני במו"מ, כך שהסכום עשוי לרדת. להפועל באר שבע חסר עוד שחקן בפאזל בסגנון של זרגרי. מריאנו באריירו מתפקד על תקן קשר אחורי וגם רועי גורדנה מסוגל לשחק בעמדה הזו, על אף שזו לא עמדתו הטבעית.

שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי
בדרך לבירת הנגב? אביאל זרגרי | דני מרון

הקשר הצעיר אילי מדמון הושאל לבני יהודה ובהפועל באר שבע רוצים לשחרר בקרוב גם את דוד קלטינס כדי לפנות תקציב. בבאר שבע בונים על זרגרי בעיקר בראייה עתידית, ומבינים שמדובר בשחקן שיכול לסייע לקבוצה בשנים הקרובות.

בבית"ר עדיין לא החליטו כיצד לפעול בנוגע לזרגרי, ככל הנראה השחקן הכי מבוקש בסגל של הקבוצה. הירושלמים מתלבטים אם למכור את הקשר מיידית או להמתין לחלון ההעברות של ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי