שרי: "חבל עבור ג'הנבאחש שלא ישחק, רציתי שנוגרל מול פיינורד"

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הקשר התראיין בהולנד לקראת המפגש בפתיחת הקונפרנס ליג: "מכבי חיפה היא פיינורד בקטן. פרד רוטן רצה להביא אותי לקבוצה לא חשבתי על חזרה להולנד, אולי הם צריכים לפנות שוב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחל את דרכה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג מחר (שלישי, 17:30 בספורט1) בבית נגד פיינורד, והקשר ההולנדי-סורינאמי של הירוקים, צ'ארון שרי, התראיין במולדתו לקראת המפגש מול אחת מהמעצמות של הכדורגל ההולנדי. "הם יראו בקרוב שמכבי חיפה היא פיינורד בקטן", פתח שרי, "הקהל פנאטי".

הקשר סיפר כי היה יכול להצטרף לפיינורד בשנת 2015, אז אימן אותה אקס מכבי חיפה, פרד רוטן: "הוא רצה להביא אותי מכרונינגן, זה נפל וק.פ.ר קנו אותי. אחרי זה, כששיחקתי בסין, הם פנו שוב אך זה מעולם לא הבשיל. חבל, הייתי רוצה לשחק מול כל האוהדים הפנאטיים בדה קויפ (מגרשה של פיינורד) מלא. מצד שני, עכשיו יש לי קריירה נחמדה, שיחקתי בהרבה מדינות, חוויתי דברים יפים. חיפה היא עיר יפה ומכבי חיפה מועדון נהדר".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
פיינורד כבר פנתה בעבר. צ'ארון שרי | דני מרון

על המפגש מול קבוצת הפאר ההולנדית אמר שרי: "כשראיתי את האפשרויות בהגרלת הבתים אמרתי 'העיקר שנקבל את פיינורד'. לשחק נגדם זה יפה, נבוא לדה קויפ בדצמבר, כשהאצטדיון יהיה מלא. ראיתי אותם הרבה פעמים, יש להם קבוצה חזקה עם מאמן חכם, הרכישות חיזקו אותם".

כידוע, שחקנה האיראני של פיינורד, עלירזה ג'הנבאחש ייעדר משני המפגשים, וגם לסוגיה זו התייחס כוכב הירוקים: "זה לא חיסרון עבורנו. היחסים בין ישראל לאיראן לא חלקים, זה חבל בעיקר עבורו".

שחקן פיינורד עלירזה ג'הנבאחש
שחקן פיינורד עלירזה ג'הנבאחש | אימג'בנק GettyImages, Yannick Verhoeven/Orange Pictures

פיינורד לא שיחקה בסוף השבוע האחרון לאחר החזרה מפגרת הנבחרות, ושרי רואה בכך חיסרון: "להיכנס לקצב אחרי פגרת נבחרות זה חשוב. אנחנו ניצחנו 1:2 את בני סכנין בדקות האחרונות. קבוצות רבות בישראל עושות בונקר שצריך לפרוץ. פיינורד לא עושה את זה, היא משחקת יפה ופתוח. זה יכול להיות מסוכן, אבל גם לייצר שטחים עבורנו".

שרי סיכם את הראיון ושיתף על חייו בישראל: "החיים כאן יפים. בתי בת השמונה ובני בן הארבע הולכים לבית ספר אמריקאי ומדברים אנגלית שוטפת. הארכתי את החוזה ויש לי עוד שנתיים כאן. לא חשבתי על חזרה להולנד, אולי פיינורד צריכה שוב לדפוק על הדלת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי