אלישע לוי: "נעשה מאמץ לצרף עוד שחקן לפני תום מועד ההעברות"

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי | לירון מולדובן

מאמן הפועל חיפה התייחס לתכניות של הקבוצה בראיון ל-103FM. על הניצחון מול אשדוד: "נתן ביטחון ואמונה שיש לנו שלד טוב. אלון תורג'מן מאוד חשוב אצלנו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה השיגה אמש (ראשון) את ניצחונה הראשון העונה בזכות 1:3 מרשים בחוץ על מ.ס. אשדוד. אחרי שצברה ארבע נקודות בשני המחזורים הראשונים, מאמן הקבוצה אלישע לוי התראיין ל-103FM והתייחס לניצחון החוץ: "היה משחק בין שתי קבוצות שרוצות לנצח ומשחקות באופן אקטיבי, היו שערים יפים. לאשדוד היו שתי הזדמנויות טובות. זה היה ניצחון חשוב שאמור לתת ביטחון. תמיד טוב לנצח בהתחלה והייתה גם יכולת טובה. המשחק נתן לנו ביטחון ואמונה שיש לנו שלד טוב, ואחרי שלא שיחקנו טוב נגד מכבי נתניה בבית, הפעם באנו כמו שצריך. הליגה מאוד ארוכה, יש לנו זמן".

השחקן הבולט בניצחון היה אלון תורג'מן, שהבקיע שני שערים. "הוא שחקן שמנצל הזדמנויות ומבקיע גולים", סיפר לוי, "כשבאתי בשנה שעברה הייתה לו תקופה לא טובה. השנה הוא עשה הכנה טובה, וגם במשחקי גביע הטוטו הוא הבקיע כמעט בכל משחק, הוא שחקן מאוד חשוב אצלנו. אני מקווה שעוד שחקנים יכבשו. יצרנו קבוצה די מאוזנת, הזמן יגיד אבל כשהקבוצה מגיעה להמון הזדמנויות, יודעים שהיא קבוצה בריאה. אם זה יימשך כך, אנחנו בדרך הנכונה".

למרות הפתיחה הדי טובה, המאמן הדגיש שהקבוצה עוד עשויה לבצע שינויים בסגל עוד לפני סיום חלון ההעברות הנוכחי: "אני חשוב שנעשה מאמץ אולי לצרף עוד שחקן אחד ונעשה תיקונים בינואר, אין לנו הרבה זמן. יש לנו שילוב של ותיקים טובים וצעירים, יש לנו עוד שחקן זר אחד שנחת וצריך לעבור בדיקות רפואיות. אני חושב שאנחנו מרוצים מהסגל, כשצריך מישהו אנחנו מביאים".