קצר בתקשורת: ואן לוון מנסה לתקן את הבעיות של מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב דן גלזר, עדן שמיר | לירון מולדובן

רגע לפני שפתיחת העונה הרעה הופכת למשבר של ממש, המאמן ההולנדי ביקש משחקניו לדבר יותר אחד עם השני על הדשא, להימנע מאיבוד ריכוז ולהיות רגועים יותר מול השער. ייני וריקן יפתחו מול אלשקרט (17:30, ספורט2)?

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב יניחו אחר הצהריים (שלישי) בצד את פתיחת הליגה הרעה כאן בארץ וינסו לנצח את אלופת ארמניה אלשקרט בפתיחת שלב הבתים של הקונפרנס ליג (17:30, ספורט2). מעבר לפתיחה ברגל ימין של מפעל בו מכבי תל אביב שואפת להמשיך הלאה גם אחרי שלב הבתים, המשחק הערב הוא גם הזדמנות לייצר ניצחון, דבר אליו מכבי תל אביב מתגעגעת, בכדי להחזיר חלק מהביטחון העצמי שאבד לשחקנים.

כזכור בשבת הקרובה ובזו שאחריה מכבי תל אביב תפגוש את מכבי חיפה והפועל באר שבע וביכולתה עד כה, אלה משחקים שעלולים גם להסתיים בלי נקודות, מה שיציב את מחזיקת הגביע בתום ארבעה מחזורי ליגת העל עם נקודה אחת מ-12, תסריט בלהות מבחינת המועדון.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | לירון מולדובן

פטריק ואן לוון סימן שלוש בעיות עיקריות אחרי התיקו בשבת מול מכבי פתח תקוה ועליהן שוחח בהרחבה עם השחקנים. ההולנדי מזהה בעיה של תקשורת בין השחקנים, במיוחד בצד ההגנתי. הוא ביקש משחקניו יותר לדבר, לכוון ולייצר תקשורת טובה יותר. זו אחת הסיבות שנשקלת הערב החזרת שרן ייני ואבי ריקן להרכב. שני הוותיקים היו חסרים על הדשא בשבת וואן לוון עשוי להציב אותם בהרכב.

בעיה נוספת עליה דיבר ואן לוון עם השחקנים זה עניין הריכוז לאורך 90 דקות. מאמן מכבי תל אביב עמד עם השחקנים על הירידה הפתאומית באיכות המשחק כתוצאה בין היתר מאיבוד הריכוז בפעולות רגילות במשחק. הוא ביקש מהשחקנים לא לאבד את המחשבה וקור הרוח גם אם שחקן כמו אנריק סבוריט יוצא בפתאומיות.

האלמנט השלישי הוא בעיית הכיבושים. ואן לוון משוכנע שמכבי תל אביב הגיעה למספיק מצבים בשבת כדי להבקיע יותר משער אחד והוא ביקש אתמול מהחלוצים להיות יותר רגועים ושקטים מול השער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי